קופת חולים מאוחדת זימון תורים – פרטי יצירת קשר

מוקד קופת חולים מאוחדת זימון תורים הוא המוקד אליו פונים חברי קופת חולים מאוחדת כשהם רוצים לקבוע לעצמם תור לרופא. קביעת התור יכולה להיות לרופא המשפחה והיא יכולה להיות לצורך קביעת תור לרופא מומחה כמו רופא אף אוזן גרון, אורתופד ועוד. המוקד פנוי לתת מענה בשעות רבות של היום ובשפות שונות. כל אחד יכול להיעזר במוקד ולחסוך לעצמו הגעה לקופת החולים עצמה (לרוב הרבה יותר נוח לקבוע תור דרך המוקד). כשיש צורך בהבאת טפסים מיוחדים לרופא המוקד יציין זאת בפני המטופל כך שגם אם נראה שקביעת תור היא עניין מסובך מוקד קופת חולים מאוחדת זימון תורים הופך זאת לפשוט מאד.

איזה רופא תרצה לראות?

ישנם אנשים אשר מתקשרים אל קופת חולים מאוחדת זימון תורים ויודעים לאיזה סוג רופא הם רוצים להגיע וגם לאיזו מרפאה. במקרה זה הנציגים יוכלו להציע להם את התור הקרוב ביותר או תור לפי הזמן שנוח להם. במקרה שהמתקשרים רוצים רופא מסויים, מרפאה מסויימת או תור בשעות מסויימות, כל שעליהם לעשות הוא לציין זאת בפני הנציג והוא יסייע להם בכל בקשה.

קופת חולים מאוחדת זימון תורים

כשישנה מגבלת שעות

לכולנו יש מגבלת שעות ובמוקד קופת חולים מאוחדת זימון תורים יודעים זאת. לכן, לפי בקשה הנציגים יכולים להתאים לכל חבר קופה את התור הטוב לו ביותר כשהתור יכול להיות בבוקר או אחר הצהריים והנציגים יעשו כל שביכולתם למצוא את התור המתאים.

נציגי שירות

נציגי השירות של קופת חולים מאוחדת זימון תורים יכולים לתת מידע בכל הנוגע לקביעת תור, הזזת תור, ביטול תור וטפסים אותם צריך להביא לרופא. הנציגים כמובן לא יכולים להמליץ על רופא אחד על פני האחר.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.