קורס עריכת וידאו

מה לומדים בקורס עריכת וידאו? האם הקורס יכול לשלב אתכם באופן מקצועי בתעשייה? איך אפשר בכלל להשתלב בתעשייה כל כך מורכבת ובלי ביקוש גבוה כמו בתחומים אחרים? הנה השאלות לתשובות האלו באופן מפורט.

מה לומדים בקורס עריכת וידאו?

קורס עריכת וידאו הוא קורס מהנה במיוחד וזה אולי הדבר שהכי קל לומר עליו. הוא קורס מגוון במיוחד והוא יכול לעזור לכם להבין מה המקצוע שבו אתם רוצים להתעסק בחיים, אחרי שתבינו שהוא גם יכול לייצר לכם כסף. בקורס תלמדו על דרך העבודה, על שימוש בתוכנות שונות לפי העריכה המבוקשת. שילוב של אפקטים, חיתוכי וידאו מתקדמים, עבודה עם מסך ירוק ומסך כחול ונושאים רבים אחרים שתידרשו ליישם בעבודות הבאות שלכם, בין אם מדובר על פנאי או עבודה.

כיצד הקורס יכול לשמש כמקור הכנסה?

בישראל יש איזו שהיא מחשבה בקרב הציבור שרק מהנדסים, מתכנתים ורופאים יכולים להרוויח כסף,  וכל שאר המקצועות נמצאים בסיכון. אם תספרו לאנשים שאתם רוצים להירשם לקורס עריכת וידאו תשמעו תגובות מעצבנות שיאמרו לכם שאין בזה כסף ואין עבודה. זו שטות גמורה כי למרות שאין ביקוש גבוה גם אין אנשים רבים שעוסקים בתחום ואם תהיו טובים, השמיים הם הגבול. תוכלו להשתלב בחברות שיווק ופרסום, לספק עבודות כפרי-לנסרים, לעבוד בטלוויזיה ועוד.

אז איך משתלבים בתעשייה?

בניגוד למקצועות אחרים שדורשים מכן לצבור ניסיון על הנייר, אחרי קורס עריכת וידאו תצטרכו להתחיל לעמול על תיק העבודות שלכם. תיק העבודות למעשה יהיה המוניטין הראשוני שלכם והוא זה שיראה למקומות העבודה או ללקוחות שעמם אתם רוצים לעבוד, מה אתם באמת שווים. בתיק העבודות תוכלו לשלב את עבודת הגמר בקורס או כל מיני עריכות שביצעתם כדי להראות מה אתם יודעים לעשות וגם לא יעזור להפעיל מעט קשרים, גם דרך מדריכי הקורס עצמו שימליצו עליכם.

 

This entry was posted in צילום. Bookmark the permalink.