קורס פוטושופ לצלמים

היום צילום איננו שלם בלי פוטושופ

בימים אלה הועלה לדיון בכנסת "חוק הפוטושופ", אשר תכליתו לאסור "שיפוץ" תמונות של דוגמנים ודוגמניות באמצעות תכנת פוטושופ. מטרת החוק אולי ראויה, אולם ספק אם ניתן יהיה ליישם את החוק הזה. צלמים רבים נעזרים בתכנת הפוטושופ, כדי לבצע כוונון עדין של התמונות שלהם, ולהשיג את התוצאה המדויקת לה קיוו בצילום. בעידן של צילום דיגיטאלי, קורס פוטושופ לצלמים הוא בגדר חובה.

להשיג את התוצאות הטובות ביותר

צלמים רבים אינם אוהבים לעבוד עם פוטושופ. לא משום שהתכנה איננה נוחה, אלא משום שהם רואים בפוטושופ התערבות מלאכותית בצילום האנלוגי שלהם. אולם, בפועל, הם טועים – פוטושופ איננו התערבות מלאכותית כזאת. אמנם ניתן ליצור תמונות באמצעות פוטושופ (ויש אפילו אמנים המתמחים בציור באמצעות התכנה), אולם פוטושופ הוא בעיקר כלי נוסף המאפשר לצלם ללטש את התמונה שלו ולהשיג את התוצאה לה קיווה.

הפוטושופ הוא הרחבה של העדשה, אם תרצו, המאפשרת לכם לתקן שגיאות שונות, ולהגיע קרוב ככל הניתן אל הרעיון שהיה בראשכם, כאשר החלטתם לצלם את הפריים. קורס פוטושופ לצלמים יסייע לכם לממש את הפוטנציאל הטמון בכם.

לא רק בשביל האומנות אלא גם בשביל הפרנסה

כיום, כמעט כל צילום שסביבנו עבר עיבוד על ידי תכנת עריכת תמונה. קורס פוטושופ לצלמים יכיר לכם את הכלי העיקרי לעריכת תמונות. קורס פוטושופ לצלמים יסייע לכם לשלב את הפוטושופ בצורה מיטבית עם היצירה שלכם. כיוון שכמעט כל תמונה עוברת עיבוד היום, הרי שאם אתם צלמים מקצועיים, קורס פוטושופ לצלמים הוא בגדר חובה ממש – כדי שתוכלו לעמוד בתחרות הגדולה שיש בשוק.

הביאו את מלוא הפוטנציאל שלכם לידי ביטוי

לא קל להיות צלם מקצועי, ולא כל פעם שאנחנו לוחצים על הצמצם, אנחנו מקבלים את הפריים שקיווינו לו. גם אם אנחנו מקבלים אותו, לעתים ישנן שגיאות שונות או ישנם פרטים שונים שנראים לנו שגויים בתמונה. באמצעות קורס פוטושופ לצלמים תוכלו ללמוד כיצד נכון לתקן תמונות כאלה ולממש את מלוא הפוטנציאל של הצילום. פוטושופ הוא כלי עזר חיוני בתחום הצילום !

This entry was posted in צילום. Bookmark the permalink.