קורס קריטסלים מומלץ במיוחד

קורס קריסטלים שעברתי

אני רוצה לספר לכם על קורס מדהים שעברתי, קורס קריסטלים. אני מטפלת הוליסטית במקצועי והחלטתי שאני רוצה להרחיב את התחומים שאני יכולה להציע למטפל. מצאתי כי קריסטלים טומנים בתוכם אנרגיות מדהימות וכי אני רוצה להרחיב את ידיעותיי בתחום. הלכתי לקורס קריסטלים ונפתח בפני עולם ומלואו. למדנו על האבן המדהימה שיש בה את כל האנרגיות שיצרו אותה במשך מאות אלפי שנים כאשר נוצרה בעומק האדמה. למדנו על הצורות היסודיות של התגבשות הקריסטל וכיצד הן משפיעות על התכונות שלו.

מה למדתי בקורס קריסטלים

בקורס קריסטלים לימדו אותנו על העצמה אישית באמצעות האבן וכיצד להעביר אנרגיות חיוביות ממנה לאחרים. סיפרו לנו כיצד הקריסטלים יכולים לטפל במחלות, במצבי רוח ואף לשנות גישות לחיים. כאשר כל אחד אוחז בקריסטל ובוחר את האבן המתאימה לו, הוא מתחבר לאנרגיה האצורה בה וכך יכול לנצל אותה לטובתו. קורס קריסטלים מומלץ במיוחד, בעיני, כיוון שהראו לנו את כל סוגי האבנים, את הכוחות שיש בהן ושמענו על התדר הספציפי של כל אבן. המדריכה הסבירה לנו בפירוט על התכונות של האבנים  וכיצד אפשר לשלב את הטיפול בהן במסגרת טיפולים אחרים כרפלקסולוגיה, הילינג ועוד.

המלצה חמה על קורס קריסטלים

אני ממליצה מאוד על קורס קריסטלים שעברתי. התהליך היה מעבר לידע אישי והוא כלל גם העצמה, הילינג ואימון. למדנו כיצד אנו יכולים בעצמנו לשנות את החיים שלנו באמצעות קריסטלים וכיצד אנו יכולים להשפיע על אחרים לשנות את חייהם ולבחור בנתיב הנכון עבורם. הקריסטלים פותחים חסמים פנימיים, מתחברים לתובנה האישית של כל אחד ומאפשרים לו לבצע שינויים והחלטות משמעותיות. אני ממליצה לכם להיכנס עוד היום לאתר של קורס הקריסטלים ולהירשם כדי להעמיק את הידע שלכם בעולם המופלא הזה.

 

This entry was posted in קריסטלים ואבני מזל. Bookmark the permalink.