קורס GMAT בלימוד עצמי

מהי ערכת לימוד עצמית?

אם אתם חושבים שאתם לא מסוגלים ללמוד לבד, תחשבו על הפעם האחרונה בה קראתם ב-ויקיפדיה או ראיתם מדריך ב-יוטיוב. למידה עצמית היא חלק מחיינו ואנו מבצעים אותה יום יום מבלי לשים לב, אז למה שלא נלמד כך גם למבחן ה GMAT? קורס GMAT בלימוד עצמי הוא קורס שבו ניתנים לתלמיד ערכת לימוד עצמית וספרים מהאיכותיים ביותר שיש, כך שההסברים יהיו הכי ברורים והתרגולים יהיו הכי אפקטיביים. ישנם ספרים לתרגולים וגם סימולציות ובעצם התלמיד מתמודד בביתו שלו עם כל מה שתלמיד יתמודד בקורס פרונטלי, רק כשמדובר בלימודים מהבית התלמיד יצטרך לגלות נכונות ללמוד מבלי שאף אחד מעיר לו.

פגישות אישיות וסיוע בטלפון

קורס GMAT בלימוד עצמי אינו כולל אך ורק קריאה ותרגול בבית. אמנם אלו הם עיקרי הלמידה אך התלמיד נמצא בקשר שוטף עם מדריך צמוד ויחסי הגומלים האלה כוללים שיחות טלפון, מענה שוטף על שאלות וגם פגישות אישיות. הפגישות ייערכו בתדירות שתיקבע מראש, בדרך כלל אחת לשבועיים או לפי בקשת התלמיד, ובנוסף ניתן סיוע בטלפון וסיוע באמצעות אימייל כדי לפתור שאלות וללבן עניינים שלא תמיד מובנים לתלמיד. כל אחד חזק יותר בתחום אחד וחלש יותר בתחום אחר ועל פערים אלו המורים מגשרים באמצעות סיוע טלפוני.

תוכל להצטרף לתרגולים

מי שיחפוץ בהשתתפות קבוצתית בתרגולים כשמתאים לו אך בכל זאת ללמוד לבד בבית יוכל לעשות זאת כחלק מקורס GMAT בלימוד עצמי. כך ייווצר שילוב אולטימטיבי בין הלמידה בזמנים שנוחים לתלמיד לבין הרצון שלו לפעול בקבוצה וללמוד יחד עם תלמידים אחרים. ישנם מכונים שלא כוללים את אפשרות זו אך רובם כן מאפשרים השתלבות בתרגולים ללא תשלום נוסף ממה שכבר נקבע כשסגרו הצדדים על הצטרפות לקורס זה.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.