קורס GMAT לקבלה לתואר שני במנהל עסקים

קורס GMAT הוא קורס אליו ניגשים מועמדים שמתכננים לגשת למבחן GMAT. המבחן הוא מבחן שמשמש כתנאי קבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים. המבחן הוא תנאי לקבלה ללימודים במוסדות בארץ ובעולם ותוצאותיו מצטרפות לתוצאות התואר הראשון ויחד מהווים את כרטיס הכניסה לתואר השני. ישנן מספר סיבות לגשת לקורס כשהראשונה היא החשיבות בהצלחת המבחן והשאר הן היכרות עם המבחן עצמו, לימוד טכניקות להצלחה במבחן וקבלת תשומת לב אישית שתוביל להצלחה במבחן.

היכרות עם המבחן

קורס GMAT עושה דבר ראשון היכרות עם המבחן הצפוי להיות. כמובן, המבנה של המבחן ידוע מראש, אך ההכרות היא עם מה שבסופו של דבר יצטרך הנבחן עצמו לעשות. המבחן עצמו מתחלק לארבעה חלקים; חלק כמותי, חלק מילולי, חיבור וחלק של חשיבה משולבת. נוסף לכך שהמבחן שונה לחלוטין מכל מה שהמועמדים הכירו עד לאותו רגע, הוא גם מתקיים בשפה האנגלית, מה שדורש הכנה מעמיקה.

טכניקות לפתרון השאלות

קורס GMAT מלמד את המועמדים למבחן כיצד להתמודד עם השאלות השונות וכמה זמן להקדיש לכל שאלה. המבחן עצמו שונה מכל מבחן אחר וכדי להצליח לפתור את כל השאלות יש צורך לאמץ חשיבה שונה מזו שרוב המועמדים היו רגילים אליה וזה בדיוק מה שמלמד קורס GMAT את התלמידים שלו.

יחס אישי

כל אחד מתכונן לבחינה בצורה אישית משלו, גם אם הוא לוקח קורס GMAT. הקורס מעניק למועמדים טכניקות שונות כך שיוכלו להגיע לבחינה, אך מעבר לכך שהלימודים מועברים מול כיתה שלמה, גם כל תלמיד מקבל יחס אישי כך שהמורה יוכל לעזור לכל אחד במקומות שהוא מתקשה. נוסף ללימודים בכיתה, התלמיד יכול להתאמן בבית על התרגילים השונים ולהעלות שאלות שלא היו ברורות לו בשיעור לאחר מכן.

This entry was posted in עסקים. Bookmark the permalink.