קורס gmat מחיר ועלויות נלוות

קורס gmat נועד להכין תלמידים למבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים כפי שנהוג במכללות ובאוניברסיטאות המובילות בעולם. עם זאת, הקורס והמבחן שכיחים מכפי שנהוג לחשוב כי gmat עצמו משמש גם ככלי לסינון מועמדים לתפקידים בכירים ולעבודות מבוקשות בחברות פרטיות. כתוצאה מכך, יש המון אנשים שרוצים להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם במבחן באמצעות קורס הכנה ייעודי.

הבעיה היא שסביב קורס gmat מחיר ועלויות נלוות הן מורכבות מכפי שנהוג לחשוב. כך למשל המחיר המקורי של הקורס לא מייצג את העלות הסופית, מה גם שבהשוואה בין מסלולי קורס gmat מחיר עלול להטעות. חוץ מזה, כדאי לדעת מה משפיע על מחיר הקורס לפני שבוחרים אותו ולהשתמש במידע הזה כאינדיקציה לאמינות ומקצועיות.

מה משפיע על המחיר של קורס gmat?

במסלול קורס gmat מחיר מושפע מהעלות הישירה ומהעלות העקיפה. העלות הישירה היא מטבע הדברים המחיר של הקורס, שאותו קובעים לפי מספר השיעורים והמוניטין של בית הספר. ככל שמספר השיעורים גבוה יותר, כך העלות לכל שיעור אמור לרדת אך העלות הכללית לעלות. בנוסף, בתי ספר ל-gmat מציעים קורסים במחירים גבוהים יותר לעומת בתי ספר שאין להם מוניטין חיובי או ניסיון קודם.

בתוך כך, תחת קורס gmat מחיר מושפע מעלויות עקיפות – כמו למשל אובדן ימי עבודה, רכישת חומרי לימוד, עלות ההרשמה למבחן עצמו וכן הלאה. עלויות אלו עשויות להצטבר למאות ולאלפי שקלים, בעיקר אם הציון המקורי במבחן gmat לא עולה בקנה אחד עם הציפיות של הסטודנט או עם הדרישות של האקדמיה.

לבסוף, קורס gmat בוחרים לפי מחיר אבל גם לפי המלצות. אם לא מוצאים המלצות, ניתן ליצור קשר עם נציגי הקורס ולקבל מידע.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.