קידום אתרים בחו"ל

במובנים רבים, קידום אתרים בחו"ל הוא הדבר האמיתי. חברות רציניות שמעוניינות להגיע למחזורים של עשרות אלפי דולרים בחודש, חייבות להשקיע בתחום של קידום אתרים בחו"ל.

משהו קטן בנושא קמפיין PPC

קמפיין PPC בגוגל הינו אחד הכלים היעילים ביותר לבדיקת המודל העסקי שלכם. במידה ויש לכם אתר מכירתי בחו"ל, מומלץ מאד להעלות קמפיין PPC ולבדוק עד כמה אתם מצליחים להרוויח על כל לקוח חדש. קמפיין כזה ייתן לכם אינדיקציה עד כמה חשוב לכם להיות ממוקמים במקומות הראשונים בגוגל.

קידום אתרים אורגני בחו"ל – אופטימיזציה היא הבסיס להכל

אבל יש פה טעות לוגית קשה. קמפיין PPC עשוי לעלות הרבה מאד כסף. למעשה, נדרשת מומחיות גדולה כדי לדעת לבנות קמפיין שכזה כמו שצריך, ולהוזיל את מחירי הקליקים. אחד הסודות הגדולים בתחום של קמפיין ממומן בגוגל, הוא שצריך לבנות אותו על פי החוקים של קידום אתרים אורגני. כלומר יהיה לכם הרבה יותר קל לבנות קמפיין זול ויעיל, עבור אתר מכירתי שנבנה כמו שצריך, לפי החוקים של קידום אתרים אורגני.

האתגר הגדול של קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך מאתגר, לא קצר – בו אנו מכוונים להשגת תוצאות בטווח הבינוני והארוך. אם בארץ נצפה לקבל תוצאות יפות תוך 3-4 חודשים, במהלך קידום אתרים בחו"ל, נצפה לקבל תוצאות יפות תוך 8 חודשים עד שנה, תלוי בתחרות. מה שבטוח הוא שתהליך הקידום בחו"ל ידרוש מאיתנו הרבה עבודה.

הסוד של קידום אתרים בחו"ל

הסוד הגדול של קידום אתרים בחו"ל הוא עבודה מסודרת, במסות גדולות. כלומר במקום להעלות 3 מאמרים בנושא מסוים, יש להעלות 10 מאמרים בנושא מסוים. במקום להכניס 5 קישורים נכנסים איכותיים, נכניס 15 קישורים איכותיים. כמובן, שכדי לספק שירות ברמה גבוהה, חברת הקידום חייבת לתחזק תשתית קידום גדולה בחו"ל. קידום אתרים בחו"ל הוא משימה קשה, ולכן חשוב לבחור חברת קידום אתרים עם הרבה ניסיון בתחום.

כמה זה עולה?

בגדול, קידום אתרים בחו"ל עשוי לעלות פי 2 מהמחיר של קידום אתרים בארץ. כלומר טווח מחירים של 3000-4000 ש"ח לחודש נשמע סביר. זה תלוי כמובן בגודל החברה, באורך רשימת המושגים והיעדים שהציבה חברת הקידום. אם אתם פועלים בשוק פחות תחרותי או יותר ממוקד, מחיר חבילת הקידום עשוי להיות נמוך יותר.

אנו מאחלים לכם הרבה הצלחה בתהליך הקידום, קידום אתרים בחו"ל יכול להקפיץ את העסק שלכם לגבהים חדשים…

This entry was posted in שיווק ומדיה. Bookmark the permalink.