קניית כלי כסף

רוב העסקאות של קניית כלי כסף מתבצעת מול לקוחות פרטיים. אדם פרטי שאוגר כלי כסף אך הם לא נמצאים בשימוש עשוי להחליט למכור אותם, והתגמול גבוה מכפי שנהוג לחשוב. מכירת כלי כסף גם מתאימה למי שרוצה להחליף אותם בתכשיטים חדשים, במתכות יקרות או בכלי כסף אחרים. הדגש צריך להיות על קביעת הערך של כלי הכסף בצורה נכונה ועל הישענות על כמה שיותר פרמטרים אחידים ואובייקטיביים.

ראשית, יש לציין שקניית כלי כסף מלקוחות פרטיים רלוונטית עבור סוגים שונים של כלים ומוצרים. ניתן למכור למשל מוצרי יודאיקה מכסף אמיתי וטהור, כלי סכו"ם, שיצאו משימוש, פמוטים וכדים, מגשים, מטבעות ישנים וירושות. הערך המצטבר של סך כלי הכסף יכול להגיע לסכומים גבוהים ולהחזיר את ההשקעה מבחינת מי ששומר אותם.

היכנסו וצפו! הסודות הגדולים בקניית זהב וכלי כסף:

כך תדעו למי למכור את כלי הכסף שלכם

בנוסף, משתלם לבצע קניית כלי כסף מול לקוחות פרטיים כי אחרת הם צוברי בלאי, אבק ושחיקה. כלי כסף מתיישנים במהירות במידה והם לא מתוחזקים בצורה נכונה ומי שעוסק בקניית כלי כסף מוכן לשלם עבורם סכומים גבוהים. שווי כלי הכסף מחושב לפי אחוז הכסף הטהור בכל פריט ולפי המשקל. הערכת שווי טרם קניית כלי כסף מתבצעת ללא תשלום וללא התחייבות.

כמובן שחשוב מאוד למכור את כלי הכסף לגורם אמין שמסוגל להעניק עבורם מחיר הוגן. ניתן לקבל המלצות על חברות שעוסקות בתחום, לברר על הבדלים בין מכירת סוגים שונים של כלי כסף ולבדוק באופן עצמאי את ערכם של כלי כסף ישנים מסוימים. במידת הצורך ניתן גם להגיע להערכת שווי טרם קניית כלי כסף מול חברות שונות. הערכת שווי מהווה את הבסיס למשא ומתן סופי.

This entry was posted in מכירה וקניית זהב. Bookmark the permalink.