תכונות בולטות של קרם משזף – וכיצד צריך לנצל אותן

קרם משזף הוא מוצר מעולה שאותו אפשר למרוח על הפנים ועל הגוף כדי להשיג תוצאות מעולות. היתרון של קרם משזף בא לידי ביטוי בכך שהוא מעניק שיזוף מיידי וטבעי, שהוא מבוסס על פורמולה ייחודית שגם משנה את הגוון של העור וגם מוסיפה לו ניחוח נעים ושהוא מכיל בתוכו ויטמינים פעילים ומומלצים. מעבר לכך, ניתן לבחור קרם משזף לפי סוג הגוון שאותו מנסים להשיג ורמת הכהות הנדרשת של העור.

כך מורחים נכון קרם משזף על כל האזורים בגוף

העניין הוא שחייבים להקפיד על הוראות השימוש בשביל לנצל את התכונות והיתרונות של קרם משזף. ראשית, חובה למרוח את הקרם על האזור הרצוי בתנועות סיבוביות ועדיף לעשות את זה באמצעות כפפת שיזוף בלבד. אמנם ניתן לכאורה למרוח את הקרם גם בלי כפפה, אבל זה רק גורם לחלק ניכר מהחומר הפעיל להיספג בתוך היד או להימרח בצורה לא מספיק אחידה.

חוץ מזה, מריחה נכונה מאפשרת לנצל את שאריות הקרם שנותרו על הכפפה כדי למרוח בעדינות גם את גב כפות הידיים וכפות הרגליים. אלו אמנם אזורים בגוף שאותם פחות רואים, אבל באמצעות מעט חומר בלבד ניתן להשיג עליהם תוצאות מעולות בתוך זמן קצר.

מה עושים אחרי שמורחים קרם משזף?

עבודה נכונה עם קרם משזף כוללת שימוש בחמאת גוף לשימור התוצאות. חמאת הגוף מגיעה גם היא בניחוח נעים, היא מכילה אחוזי לחות גבוהים ואפשר להשתמש בה כדי לשמור על התוצאות למשך כמה ימים ברצף. החמאה מומלצת ליישום על גבי כל האזורים בגוף לכל אורך השנה, כי בזכותה ניתן להמשיך לנצל את היתרונות של קרם משזף בלי להיות חשופים לשמש.

This entry was posted in אופנה. Bookmark the permalink.