מהי רצפת פי וי סי?

רצפת פי וי סי יכולה לתת מענה על שורה ארוכה של מטרות וצרכים. אבל בשביל להתאים כל סוג של רצפה כזו לצרכים של קהל היעד, חשוב להכיר את התכונות שלה. לאחר מכן, יש להשוות בין סוגים שונים של רצפות גם לפי המחיר. אם משלבים בין המחיר של חומרי הגלם למשל לבין המחיר של ההתקנה והיישום שמתבצעים על ידי בעלי מקצוע, ניתן לדעת לאיזו הוצאה פחות או יותר לצפות.

המטרה העיקרית של רצפת פי וי סי היא לשמש בתור אלטרנטיבה לרצפה הרגילה. על מנת שהאלטרנטיבה תהיה מספיק חזקה ועמידה, משווים בין סוגים שונים של רצפת פי וי סי. השוואה כזו מבוססת בין היתר על התכונות המרכזיות של כל רצפה, על המאפיינים שלה בהשוואה למשטחים אחרים וגם על פרמטרים אובייקטיביים של עמידות, חוזק ומחיר.

איך מיישמים רצפת פי וי סי?

היתרון של רצפת פי וי סי בא לידי ביטוי בכך שהיא מסוגלת למנוע החלקה ועדיין להיות אמינה ועמידה לשנים רבות. כמו כן, רצפת פי וי סי מתאימה לשימוש בחלל הפנים או החוץ ואפשר לשלב אותה בקלות בבתים פרטיים, דירות, מתחמים מסחריים, מפעלי ייצור, סדנאות יצירה וכן הלאה. כל עוד מיישמים באופן הנכון כל סוג של רצפת פי וי סי, היתרונות של עמידות בפני בלאי ושחיקה יהיו חלק בלתי נפרד מהתכונות שלה.

מלבד האמור לעיל, חשוב ליישם סוגים שונים של רצפת פי וי סי גם על פי המשטח הקודם. אם רוצים למשל ליישם עוד שכבה של רצפת פי וי סי על גבי משטח ישן יותר, אין ברירה אלא לקלף אותו. לחילופין, בונים מלכתחילה עם רצפת פי וי סי.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.