רשלנות עורך דין – מהי רשלנות מקצועית ובאילו מקרים ניתן לתבוע בטענת רשלנות עורך דין?

רשלנות מקצועית, הינו דבר נפוץ ושכיח. רשלנות עורך דין, הינה מורכבת מעט, מהסיבה הפשוטה שלרוב, תביעת עורך דין היא מורכבת. מהי רשלנות מקצועית ומתי נוכל לתבוע עורך דין בטענת רשלנות עורך דין? כל הפרטים למטה.

רשלנות מקצועית, הינה דבר שבשגרה. לעיתים קרובים, תיטען רשלנות מקצועית על ידי רופא, זגג, אדריכל, סוכן ביטוח ועוד. תדירות התביעות המוגשות לבית המשפט עבור רשלנות מקצועית של בעלי מקצוע שונים הינה גבוהה וברוב המקרים, יש להוכיח הן שבוצעה עבודה רשלנית, והן שנגרם נזק כלשהו ללקוח על מנת לזכות בתביעה.

כאשר מדובר ברשלנות עורך דין, הדבר מעט מורכב יותר. עורכי דין, מורגלים היטב לסיטואציה של תביעה בבית משפט, זהו המקום בו הם יודעים להתנהל הכי טוב וקשה להפתיע אותם. עורכי דין לעיתים קרובים הינם אנשים חדי לשון, מפולפלים ומתוחכמים ולעיתים, גם אם אנחנו בטוחים במאה אחוז כי עורך דין נהג איתנו ברשלנות, נופתע לגלות כי בית המשפט יפסוק כי אין בתביעה טעם.

במקרים כאלו, עם כל האבסורד שבדבר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין, האם יש עילה לתביעה. ישנם עורכי דין רבים המטפלים במצבים של רשלנות מקצועית, בין היתר רשלנות עורך דין.

עורך הדין עימו ניוועץ, יוכל להגיד לנו, באופן אובייקטיבי, האם יש עילה לתביעה. עילה לתביעת רשלנות עורך דין תהיה במידה ואכן ניתן שירות מקצועי רשלני, וחשוב מכך – האם בעקבות השירות הרשלני נגרם ללקוח נזק כלשהו.

חשוב לציין, כי במידה והפגיעה אינה שווה הרבה כסף, לצורך הדיוק, פחות מכמה עשרות אלפי שקלים, לעיתים קרובות יומלץ על ידי עורך הדין להימנע מהתביעה.

This entry was posted in עורכי דין. Bookmark the permalink.