עם מי מתייעצים לגבי רשלנות עורך דין?

הגשת תביעה בגין רשלנות עורך דין עלולה להיות משימה מסובכת. מצד אחד, החוק מאפשר לכל מי שהוא מרגיש שנפגע מרשלנות כזו להגיש תביעה מסודרת ואף לדרוש בגינה פיצוי כספי. את הפיצוי דורשים מתוקף דיני נזיקין, שחלים מטבע הדברים על שורה ארוכה של תחומי מקצוע ולכן גם על תחום האחריות המשפטית של עורך דין. יתרה על כך, הגשת התביעה יכולה להיות פתרון יעיל שמסייע ליצירת הרתעה ולמניעת עוד מקרים של רשלנות מצד אותו עורך דין כלפי לקוחות אחרים.
למידע נוסף על רשלנות עורך דין לחץ כאן.

מצד שני, מי שנפגע ממקרים של רשלנות עורך דין לא תמיד ירצה לטפל בנושא במישור המשפטי. הפגיעה כתוצאה מהרשלנות עלולה לגרום לירידה באמון כלפי המוסדות המשפטיים באופן כללי ושירותי עריכת הדין באופן ספציפי. עם זאת, מדובר בטעות נפוצה שעלולה לעלות ביוקר.

כל הסיבות להגיש תביעה בגין רשלנות עורך דין

התייעצות עם עורך דין היא עדיין הפתרון הכי יעיל עבור מיצוי החוקים הקיימים והזכויות שיש לכל אזרח. באמצעות מעורבות של איש מקצוע מתחום המשפט, ניתן להגיש תביעה בגין רשלנות עורך דין ואף לדרוש בגינה פיצוי כספי משמעותי. החוק בישראל מגבה את הזכויות של לקוחות שונים, בין היתר עורכי דין. אז אם רוצים למצות את הזכויות הקבועות בחוק, אין סיבה לוותר על הגשת תביעה.

יתרה על כך, עורך הדין שמלווה את הלקוחות בגין מקרים של רשלנות עורך דין לא בהכרח מגיע מאותו תחום. בעוד רשלנות עורך דין עלולה להתרחש בכל תחום – כמו למשל פלילים, דיני משפחה וכן הלאה – הטיפול ברשלנות הוא תחת מטריית השירותים של עורך דין שמתמחה ספציפית בדיני נזיקין ואף מכיר אותם לעומק מתוך ניסיון והסמכה.

This entry was posted in משפטים. Bookmark the permalink.