שאלת השאלות – איך להתחיל עם בחורה?

אתה בחור ביישן ולא מתורגל בשיטות של איך להתחיל עם בחורה? זה בסדר, אל תדאג, הסר דאגה מלבך, יש עוד אלפי בחורים כמוך, אתה לא לבד במערכה, אתה מרגיש שבחורות דוחות אותך כל הזמן, עד שכבר אתה אוזר אומץ ומעז להתחיל אתן? לא פשוט העניין… במאמר זה ננסה להבהיר לך מדוע בחורות דוחות אותך וכאשר נפשט את העניין, יהיה לך קל יותר להבין ובפעם הבאה תוכל להתמודד עם להתחיל עם בחורה ביותר אומץ, כאשר תבין את הפסיכולוגיה שמסתתרת מאחורי עניין הדחייה, כלהלן:

סינון אוטומטי

איך להתחיל עם בחורה – אתה יושב בפאב ואתה מנסה את המשפט האולטימטיבי – היי, מה המצב? ואתה פשוט לא מבין שאתה הבחור החמש עשרה שניגש אליה באותו הערב, הבחורה כבר נמצאת על מצב אוטומט והיא מסננת אותך מבלי להכיר אותך, כי פשוט כבר נמאס לה שכולם מתחילים אתה עם אותם משפטי פתיחה אחד אחרי השני כל דקה. תאר לך מצב הפוך שאתה בסך הכל רוצה לשתות בירה וכל שנייה מישהי אחרת באה ואומרת לך את אותו משפט מעצבן וכל מה שאתה רוצה זה רק קצת שקט וליהנות מהמוזיקה, זה יכול להוציא אותך מהשלווה שלך, לכן הבחורה מנפה אותך, לא בגלל מה שאתה, אלא בגלל שאתה הבחור הבא בתור ברשימה באותו הערב.

האמת – יש לי חבר

איך להתחיל עם בחורה? כמה פעמים בחייך כבר שמעת את המשפט הזה? בוודאי שהרבה פעמים… זה המשפט הכי מתחמק שבחורות משתמשות בו. אך ברצינות, מצד אחד – ייתכן שבאמת יש להן חבר. מצד שני, ייתכן שרק עכשיו היא סיימה קשר ארוך והיא רגילה לומר שיש לה חבר. בנוסף, יכול להיות שהיא רק התחילה לצאת עם מישהו וזה נראה לה רציני, ולכן היא אומרת שיש לה חבר. כמו כן, אם היא אומרת שיש לה חבר זה אומר שהיא מבוקשת. ולסיום, כך היא בוחנת אותך – האם אתה מספיק גבר להמשיך להתחיל אתה למרות שיש לה חבר.

This entry was posted in הכרויות. Bookmark the permalink.