שואבי אבק מרכזיים

שואבי אבק מרכזיים שואבים מכל משטח

אין עוררין על כך כי היתרון המשמעותי ביותר בהתקנה של שואבי אבק מרכזיים בתוך מתחמים שונים – פרטיים, מסחריים או ציבוריים, הוא ביכולת שלהם לשאוב את הלכלוך מהמשטחים השונים בצורה מהירה ויעילה במיוחד, עם מינימום מאמץ מצדכם. בעצם, מדובר על התגייסות של הטכנולוגיה לטובתכם, כאשר אתם לא צריכים להפעיל כמעט שריר אחד, כדי שהניקיון יתבצע בפשטות ובמהירות. אין כל צל של ספק כי מדובר על מהפיכה של ממש בתחום של ניקיון מתחמים, וכיום יותר ויותר אנשים מנצלים את המכשירים הללו ונהנים מניקיון פשוט, יעיל וקל במיוחד.

שואבים דרך הצינורות

הצורה הבסיסית ביותר אשר בה שואבי אבק מרכזיים פועלים, היא באמצעות צינורות השאיבה הנשלפים. מדוברעל צינורות שניתן לאחסן כמעט בכל אזור. אמנם באופן בסיסי, הצינורות של שואבי אבק מרכזיים מאוחסנים בחלקים מיוחדים בקיר שניתן לפתוח בקלות, אבל אפשר ליישם פתרונות נוספים. אפשר להוציא את הצינורות למשל מתוך הארון המרכזי שמתחת לכיור, וכך לנקות בקלות רבה את הלכלוך שמצטבר על הדלפק במטבח.

פתחים מיוחדים לטאטוא

עוד דרך מקורית מאד לנקות בעזרת שואבי אבק מרכזיים, היא באמצעות פתחי יעה אלקטרוניים מיוחדים. מדובר על פתחים מיוחדים בחיבור בי הרצפה לבין הקיר, באזורי מפתח בתוך המבנה. ניתן לטאטא אליהם את הלכלוך – והפתח עצמו בעצם מעבירי את הלכלוך ישירות ליחידת השאיבה המרכזית מחוץ למבנה. בעצם, ע"י התקנה של פתח כזה אתם חסוכים לעצמכם עבודה רבה, ואין עוד צורך לעבוד עם יעה או עם פחים. ניקיון הבית מעולם לא היה פשוט כל כך.

ויש גם מגירות מיוחדות

מעבר לכך ,בהתקנה של שואבי אבק מרכזיים במתחמים השונים, אפשר אפילו להתקין מגירות מיוחדות לשאיבה! מדובר על מגירות שמשתלבות היטב במטבחים או בחדרים שונים, אלא שבפועל ברגע שלכלוך נכנס לתוכן – הוא עובר באופן מידי ליחידת השאיבה המרכזית. כך בעצם, אינכם צריכים עוד לדאוג מלכלוכים שונים שמצטברים בחדרים השונים – ואפשר להעביר את הכל במהירות ובקלות. לכן, שואבי אבק מרכזיים יחסכו לכם לא רק מאמץ רב אלא גם זמן רב.

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.