שואב אבק מרכזי צינור נשלף

השואב הכי אסתטי שיש                                                                   

שואב אבק מרכזי צינור נשלף הוא אחד המכשירים הכי אסתטיים שיש. למעשה נדמה לכם ששואב אבק מרכזי צינור נשלף הוא מוצר גדול מאוד אך למרות שהמערכת עצמה גדולה מאוד, את רוב רובה אתם בכלל לא רואים. שואב אבק מרכזי צינור נשלף מורכב ממנוע שנמצא רחוק העין, לעתים ליד החניה או אפילו במקום חיצוני לבית, וממנו יש את הצינורות שמגיעים לכל חלק בבית. כך למעשה כל מה שצריך לעשות כדי להשתמש בו זה להגיע לחדר אותו אתם רוצים לנקות, לשלוף את הצינור הנשלף מהפתח הייעודי שהתקינו לכם, להפעיל את השואב ולשאוב את האבק. לאחר מכן הוא מוחזר חזרה על ידי קפיץ אל המקום שלו וכל זה בלי לפגוע בעיצוב כלל וכלל.

שואב אבק עמיד לשנים

שואב אבק מרכזי צינור נשלף הוא אחד הכלים הכי עמידים שיש. למעשה בגלל שהמנוע שלו נמצא רחוק מהאזור אותו שואבים ניתן ליצור מנוע גדול יותר. כאשר יש מנוע גדול יותר הוא לא רק חזק יותר אלא גם עמיד יותר. לא רק שהוא מחזיק מעמד לשנים רבות, הוא גם לא דורש מכם תחזוקה כמעט בכלל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה מידי פעם לנקות את הפילטרים. המנוע והפילטרים למעשה לא נמצאים זה ליד זה כך שהם מחזיקים מעמד לזמן רב יותר וגם במנוע יש הרבה פחות בעיות.

ערך הבית יעלה בהתאם

אין ספק כי שואב אבק מרכזי צינור נשלף הוא אחד המוצרים הכי יקרים שתרכשו לבית והמחיר שלו יכול להגיע גם למעל 10 אלף שקלים, אך בכל זאת יש בו יתרון גדול. המחיר שלו מתגלם בסופו של דבר בערך הבית כיוון שהוא מותקן בו. הבית שלכם לא רק יהיה יקר יותר עם שואב אבק מרכזי צינור נשלף אלא גם אטרקטיבי יותר.

 

 

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.