שואב אבק מרכזי

מה הבדלים בין שואבי האבק?

שואב אבק מרכזי יכול להישמע לכם כמו עוד גימיק שיווקי אך למעשה הפעם מדובר על שואב אבק שונה לגמרי. שואבי האבק המרכזיים נחשבים לטובים ביותר בימינו כיוון שהם נוחים וחזקים במיוחד. הבעיה היא שגם כאשר תחליטו לקנות שואב אבק מרכזי יכול להיות שלא תבינו כל כך מה ההבדלים בין החברות השונות. החברות השונות יכולות להיות שונות מאוד זו מזו גם בגלל שמדובר ביצרן אחר כך שהמנוע יכול להיות עמיד וחזק יותר ממנועים של אחרים, גם בגלל איכות החומרים, נוחות השימוש וכן הלאה. כמובן שגם המחיר של החברות השונות יהיה שונה.

האם המחיר הוא החשוב ביותר?

בכל קנייה יקרה המחיר יהיה פרמטר חשוב במיוחד אם כי חשוב לזכור שלא תמיד יהיה נכון להתפשר עליו. בסופו של דבר כאשר אנו בוחרים שואב אבק מרכזי אנו גם ככה מצפים להשקיע כמה אלפי שקלים כאשר המחיר שלו נע בין 6000 שקלים ועד 10 אלף שקלים בממוצע. לכם אם תבחרו שואב אבק שעולה 1000 שקלים פחות יכול להיות שבטווח הארוך זה לא יהיה שווה את הירידה בנוחות ובעמידות שלו. המחיר כמובן יכול להיות שונה מאוד מלקוח ללקוח כי הוא תלוי גם באורך של צינורות שואב האבק, וכמובן שלכל חברה יש גם כמה דגמים.

כמה עולה התקנת המערכת?

התקנת המערכת יכולה לעלות בין 6000 ועד 10 אלף שקלים אך חשוב לזכור כי המחיר יכול להיות שונה מאוד בין בית לבית. המנוע של שואב האבק המרכזי אמנם יהיה זהה אצל כל לקוח שיתקין את אותו הדגם אך הצינורות יכולים להיות שאורך שונה. למעשה ההתקנה של הצינורות היא הדבר היקר ביותר כיוון שהיא דורשת חציבה בקיר וכיסוי התעלות עם אמצעים דקורטיביים כמו חיפויים.

 

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.