שולחן סלון בגודל קטן

שולחן סלון – כל הטיפים לבחירת שולחן סלון מושלם

שולחן סלון, הינו פריט ריהוט בין החשובים ביותר בחלל הבית שלנו. הסיבה, נעוצה בעיקרה בעובדה שהוא ממוקם בסלון – לב הבית ומרכז כל ההתרחשויות, ולכן, עלינו להיות מרוכזים ביותר בבחירת שולחן סלון מושלם עבור הסלון שלנו.

באם החלטנו לרכוש שולחן סלון חדש לביתנו, כדאי שנקח בחשבון פרמטרים שונים המרכיבים את הבחירה האולטימטיבית.

בראש ובראשונה, כיצד נראה הסלון שלנו. על שולחן סלון להצליח ולהשתלב באופן הרמוני ומוחלט עם מראה הסלון כולו, ולכן, יש לשים לב לכל רהיט ופריט הממוקם בסלון הבית שלנו.

היכנסו וצפו! אחוזה מטורפת בבוורלי הילס:

בבואנו להבין מהו שולחן הסלון אשר יתאים לסלון שלנו, עלינו להציץ ברהיטים השונים אשר פזורים בסלון – ספת הישיבה, שידת הטלוויזיה, התמונות שעל הקיר והשטיח. שולחן הסלון, צריך להתכתב עם כל אחד מהפריטים.

פרמטר חשוב נוסף הינו גודל הסלון שלנו. על מנת להבין מהו גודלו של שולחן סלון מותאם לחלל, עלינו לבדוק מהו גודל החלל. האם ברשותנו חלל סלון גדול המאפשר למקם במרכזו שולחן סלון רחב ומאסיבי או שמא מדובר בחלל מצומצם יחסית המאפשר למקם שולחן סלון בגודל קטן? אל לנו לשכוח, לבצע את ההתאמה בין גודל החלל, לגודלו של השולחן.

פרמטר נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא השימוש בו אנו עתידים לעשות שימוש בשולחן סלון. באופן מפתיע, לשולחן סלון שימושים רבים, לכן, מומלץ לשאול את עצמנו – האם אנו מתכוונים בעיקר להשתמש בו לטובת אירוח אורחים בסלון ביתנו, האם השימוש בו יכלול ישיבה יומיומית לסעודת צהריים על רצפת הסלון, האם חשוב לנו שהוא יהיה פשוט לניקיון או למעשה בעל מראה יוקרתי במיוחד. כך או כך, השוק רווי באפשרויות כך שלכל אחת מהמטרות המצוינות לעיל, נוכל למצוא מענה בחנויות ריהוט רבות.

 

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.