שולחנות מנהלים

קריטריונים לקביעת האיכות של שולחנות מנהלים

יש הרבה סוגים של שולחנות מנהלים ורצוי להכיר את הקריטריונים המשפיעים על האיכות שלהם. בשלב הראשון כדאי לבדוק את איכות חומרי הגלם מהם מיוצר השולחן. במידה ומדובר על שולחנות עץ, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ההבדלים בין סוגי עץ, המשמעות מבחינת ניקוי ותחזוקה וההוצאות השוטפות. כאשר איכות העץ גבוהה ניתן להסיק מכך על איכות השולחן והעמידות שלו עבור צרכי המשרד והמנהלים.

קריטריון שני ולא פחות חשוב לקביעת האיכות של שולחנות מנהלים הוא הציפוי. יש שולחנות בציפוי פורניר ושולחנות בסוגים אחרים של ציפוי, המושפעים בין היתר מהמידות והצבע. הדבר החשוב ביותר הוא לברר באיזה דגם של שולחן מדובר. אפשר להגיע אל אולמות התצוגה ולבחון מספר שולחנות מנהלים, או לחילופין להשתמש במידע המופיע באינטרנט על מנת לקבל החלטה מושכלת ומוצלחת.

טיפים לבחירת שולחנות מנהלים

לכל מנהל יש דרישות אחרות מהשולחן ולכן אין דרך קבועה וחד משמעית עבור הבחירה שלו. ההמלצה העקרונית היא לבחור את השולחן לפי ניסיון העבר, אך להביא בחשבון גם צרכים עתידיים. העלות של השולחן היא חלק מהשקעה לטווח ארוך. עדיף להעלות את התקציב ולרכוש שולחן איכותי, מאשר לבצע החלפות של ריהוט משרדי חשוב מן הסוג הזה לעיתים קרובות.

מבחינת דגשים, הטיפים עבור בחירת שולחנות מנהלים מחייבים התייחסות לנושאים כמו מחיר משלוח, מספר תשלומים, תקופת אחריות וזמן אספקה. במשרדים חדשים יש מקום לבצע השוואת מחירים מקיפה, גם אם לפעמים המשמעות היא תהליך רכישה ארוך יותר. מנגד, במשרדים קיימים בהם מסגרת הזמנים מצומצמת יותר אין אפשרות כזו. אנשי מקצוע יכולים ללוות את הלקוח במהלך חיפוש אחר שולחנות ולעזור להם לבצע את הבחירה נכונה והמושכלת ביותר.

This entry was posted in ריהוט משרדי מומלץ. Bookmark the permalink.