מה ההבדל בין שוקולד רגיל לבין שוקולד ממותג?

היכרות עם מאפיינים שונים של שוקולד ממותג יכולה להסביר מה ההבדל בינו לבין שוקולד רגיל. קודם כל, ניכר שבתוך כל סוג של שוקולד ממותג יש חומרי גלם מיוחדים. חומרי גלם משובחים הם ההבדל העיקרי בין שוקולד ממותג לבין שוקולד רגיל, כי הם משפיעים על הטעם ועל המרקם. ככל שחומרי הגלם משובחים יותר, כך עולה הסיכוי לייצר שוקולד ממותג ברמה גבוהה שאותו פשוט לא ניתן להשיג באף מקום.

ספציפית לגבי הזמינות, יש הבדל בין שוקולד ממותג שאותו רוכשים מבוטיקים או חנויות שמתמחים בכך – לבין שוקולד גנרי שקיים ברשתות השיווק ובסופר מרקט. בעוד את השוקולד הרגיל אנחנו יכולים להשיג בקלות יחסית, שוקולד ממותג מחייב אותנו להגיע אל המקור. גם פה ההשקעה משתלמת, כי האיכות של שוקולד ממותג לא דומה לשום דבר אחר ובגלל שהמאמץ שווה את זה.

האם שוקולד ממותג הוא בריא יותר?

יש מחקרים שתומכים בטענה שלפיה שוקולד ממותג הוא גם בריא יותר. עם זאת, הסיבה להבדלים בין שוקולד ממותג לבין שוקולד רגיל לא בהכרח קשורה לאחוזי הקקאו – אלא לטריות של חומרי הגלם. אם משתמשים במוצרי חלב או בחומרי גלם אחרים שהם טריים ואיכותיים, סביר להניח שהתוצר הסופי יהיה גם הוא בריא יותר. כאשר התוצר בריא, ניתן לאכול סוגים שונים של שוקולד ממותג בראש שקט.

החדשות הטובות הן שכיום לא צריך להתפשר על הטעם המועדף על מנת לשלב שוקולד ממותג בתפריט הקולינרי. ניתן להשיג שוקולד ממותג פחות או יותר בכל סוגי הטעמים, בכל סוגי הארומות ובהתאמה אישית לצרכים של גברים ונשים בכל הגילאים. בשביל ליהנות מהיתרונות הללו, רק צריך לבחור את השוקולד הנכון.

This entry was posted in אטרקציות. Bookmark the permalink.