שטיחים

קטגוריית השטיחים מכילה בתוכה אין ספור שטיחים – כיצד בוחרים?

קטגוריית עיצוב הפנים והדקורציה היא, אולי, 'צעירה' ביותר במונחים של וותק וזמן – אבל, היא עדיין קטגוריה חיונית ביותר אשר מכילה בתוכה את תת – הקטגוריה של שטיחים, יריעות בד או בדים מרופדים שהם, ללא כל צל של ספק, אחד מפריטי הדקורציה ה'ישנים' והוותיקים ביותר מכל הקטגוריה הספציפית הזו. בהתאם לכך, קטגוריית השטיחים מכילה בתוכה אין ספור שטיחים. אז מה הפלא, שאנשים רבים אשר מעוניינים בשטיח כזה או אחר שואלים את השאלה הבאה: כיצד בוחרים את השטיח המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם?

כל מה שצריך לדעת על קטגוריית השטיחים ומלאכת הבחירה

שטיחים קלאסיים, פרסיים, מודרניים, בעיצוב אישי, בעבודת יד, לסלון, לחדר השינה, למטבח, לעסק, למשרד, מקיר לקיר, לחדרי ילדים ועוד ועוד סוגים רבים ואחרים של שטיחים, מהווים חלק בלתי נפרד מקטגוריית השטיחים עצמה. באופן מובן ביותר, יש וצריך לבחור שטיח כזה או אחר בהתאם לחלל אשר מיועד עבור אותו שטיח, וזאת על מנת להתאים למראה שלו, לעיצוב הפנים ולאווירה שבו.

לפני סקירת שטיחים, מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים

היום, אין כמעט ולו פרט וגוף אחד אשר עורך שינוי ויזואלי ועיצובי כזה או אחר בחלל שלו, מבלי להשכיר את שירותיו המקצועיים של מעצב פנים. בטח כאשר, היום, אין דירה, בית, עסק ומשרד אשר לא מעוצבים על פי תוכנית עיצוב פנים ייחודית ובהזמנה אישית. באופן מובן ביותר, לפני סקירה של שטיחים ורכישה של אחד, מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב פנים, בעל מקצוע אשר יידע בדיוק איזה שטיח יתאים מבחינת גודל, צבע ועיצוב לרצפת החלל המיועד שלכם.

שטיחים קונים רק בחנות 'אנלוגית' ופיזית וכלל לא דיגיטלית

ברשת האינטרנט פועלות לא מעט חנויות דיגיטליות כאלה ואחרות אשר מחירי השטיחים אשר הן מציעות, 'מסנוורים' בדיוק כמו מראה השטיחים שלהן. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי, אין תחליף למראה עין, בעיקר במקרה של שטיחים. לא בכדי אומרים, כי, שטיחים קונים רק בחנות 'אנלוגית' ופיזית וכלל לא דיגיטלית.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.