שירות הלקוחות של חברת בזק מסייע במקרים מיוחדים

מי מבקש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת בזק? כמובן שאם יש תקלה במכשיר הטלפון שלכם או בתשתית האינטרנט, הטלפון לבזק יהיה מהיר במיוחד. אולם, יש גם מקרים אחרים, מורכבים ומיוחדים יותר, שבהם הפניה אל שירות הלקוחות של חברת בזק היא מומלצת בחום וכדאי לשקול אותה. אלו מקרים שלא תמיד אנו חושבים עליהם לעומק – אך מוקד השירות בהחלט יוכל לסייע.

 מהם המקרים המיוחדים הללו?

קודם כל, אם אתם עוברים דירה בקרוב, מומלץ בחום לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברת בזק ולהסביר זאת. יש לציין מה יהיה מועד המעבר, בכדי שנציגי בזק יוכלו לחבר אתכם לתשתית של החברה מיד לאחר המעבר. זה כולל גם חיבור לטלפון קווי, וכמובן גם חיבור לתשתית האינטרנט של החברה – ומבחינתכם הדבר מחבר אתכם לעולם כמה שיותר מהר.

מצב אחר שבו כדאי לפנות אל שירות הלקוחות של חברת בזק הוא כאשר אתם עומדים לטוס לחו"ל. לכאורה, השיחה צריכה להיות לחברת התקשורת הסלולרית שלכם, אבל יש לציין שלחברת בזק יש כיום שירות מיוחד שמאפשר לכם להתחבר לרשת האינטרנט בחו"ל דרך בזק, וכך לשלם מחיר מופחת. מידע על שירות זה, אפשר כמובן לקבל במוקדי שירות הלקוחות של חברת בזק, ולכן השיחה היא מומלצת מאוד.

 האם זמני ההמתנה ארוכים?

נכון להיום, משך ההמתנה במוקדים של שירות הלקוחות של חברת בזק נחשב משך זמן ממוצע למדי – לא ארוך מידי אך זה עדיין לא המענה המהיר ביותר שיש. בכל מקרה, הפניה למוקד היא עדיין מומלצת שכן אפשר לקבל דרכו מידע על שירותים מגוונים ומתקדמים מאד, והדבר כמובן מיטיב עם לקוחות החברה או עם מי שמבקש להצטרף אליה.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.