שלבים בתהליך בחירת נגנים לאירועים

המאפיין המובהק ביותר של בחירת נגנים לאירועים הוא שמדובר על תהליך ארוך. בגלל שהנגנים קובעים את האופי של האירוע ומשפיעים על החוויה של האורחים והמוזמנים, גם בעלי אירועים מייחסים חשיבות רבה לאופן שבו בוחרים אותם. כפועל יוצא מכך, התהליך של בחירת הנגנים עלול להיות גם ארוך וגם מסורבל. לכן, הדרך הנכונה להתמודד עם תהליך מן הסוג הזה היא להכיר את השלבים השונים כדי לדעת כיצד להיערך אליהם.

השלב הראשון בתהליך נכון של בחירת נגנים לאירועים כולל השוואה בין האפשרויות השונות שעל הפרק. בשלב הזה, המטרה של השוואה היא סינון גס בלבד. אם מסננים בין האפשרויות השונות, מגדילים את הסיכוי לכך שהלהקה תספק שירות שעונה במדויק על הצרכים של הלקוחות ושל קהל היעד. במסגרת המענה לשירות הנדרש, אפשר למשל להשוות בין להקות ונגנים על פי הסגנון המוזיקלי שבו הם מתמחים.

בשלב השני נכנסים לעובי הקורה כדי להשוות בין השירותים של נגנים לאירועים לפי המחיר. כאן התקציב עומד בראש סדר העדיפויות והוא מביא בחשבון גם את ההשפעה של בחירת הנגנים, גם את שיתוף הפעולה הפוטנציאלי שלהם עם התקליטן וגם את השכרת ציוד ההגברה.

למה דווקא נגנים לאירועים?

השאלה המתבקשת היא למה שווה להשקיע בתהליך של בחירת נגנים ולהקות לאירועים. בהקשר הזה, צריך לזכור שיש לנגנים ולהקות יתרון מובנה: המוזיקה היא חלק בלתי נפרד מכל אירוע, אבל כשיש להקה שמנגנת אותה מול האורחים והמוזמנים היא הופכת להיות אטרקציה.

במילים אחרות, נגנים לאירועים הם אטרקציה לכל דבר ועניין. גם אם משקיעים עוד קצת כסף בגיוס נגנים מן הסוג הזה לטובת הפקת אירועים פרטיים או מסחריים, התמורה מובטחת לאורחים ולמוזמנים.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.