לשלב כסאות בר בבית

המדריך המלא לרכישת כסאות בר

מקובל לחשוב, כי כסאות בר הינו רהיט אשר ניתן למצוא בפאבים, ברים או מסעדות בעלות סגנון מסוים המשלב בתוכו חלק התחום כ"בר". בימינו, הנחה זו הינה שגויה שכן בבתים רבים ברחבי העולם ניתן למצוא פינת אוכל המצוידת בשולחן וכסאות בר.

שולחן וכסאות בר עשויים להתאים למגוון בתים, לאו דווקא לאלו בעלי חלל מצומצם יחסית המוקצה לאכילה. שולחן וכסאות בר עשויים להשתלב בכל בית, כתלות בטעמם האישי של דיירי הבית.

בבואנו להתאים כסאות בר לביתנו, עלינו לקחת בחשבון את השולחן אליו עתידים להצטרף הכסאות – במידה ומדובר בשולחן רגיל ונמוך, ככל הנראה לא תהיה אפשרות לשלב כסאות בר בבית ולכן נצטרך לרכוש גם שולחן בר.

היכנסו וצפו! קולנוע ביתי מדהים, כיצד להתקדם:

במידה ובביתנו כבר נמצא שולחן בר, נרצה להתאים את כסאות הבר אליו. הכוונה בהתאמת כסאות הבר לשולחן הינה מבחינת חומר הגלם ממנו עשויים הכסאות כך שיתכתב עם חומר הגלם ממנו עשוי השולחן, לעיתים יהיה מדובר במספר חומרי גלם יחדיו.

זאת ועוד, נרצה להתאים את כסאות הבר לסגנון העיצובי של השולחן – במידה ומדובר בשולחן מעוצב ויוקרתי, נרצה לרכוש כסאות בעלי מראה דומה ולא כסאות פשוטים. נרצה לשים לב גם לצבע השולחן כך שישתלב עם כסאות הבר, אין הכרח שהצבעים יהיו זהים אך עליהם להשתלב האחד עם השני.

נוסף על אלו, נקפיד כי כסאות הבר משתלבים עם המראה הכולל של פינת האוכל והבית ולא עם שולחן הבר בלבד. כלומר, שהם מתאימים בסגנון העיצובי שלהם לשאר הריהוט בבית ואינם יוצרים תחושת חוסר הרמוניה.

את מגוון כסאות הבר שלשוק הריהוט בארץ יש להציע נוכל לבדוק אין באמצעות אתרי האינטרנט של החנויות השונות והן בביקור פיזי בחנויות עצמן.

 

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.