תיקים לנשים – איך לקנות לאישה תיק במתנה?

כאשר אתם מתלבטים איזו מתנה כדאי לקנות לבת הזוג שלכם, לאחות שלכם, לאמא, לסבתא, ובעצם לכל אישה – אין כל צל של ספק כי אחת המתנות המוצלחות ביותר אשר כל אישה ברחבי הארץ והעולם תשמח לקבל היא לא אחר מאשר תיק חדש. אך יחד עם זאת, חשוב מאד לזכור, כי לא כל תיק מתאים לכל אישה. כמו כל פריט אופנתי אחר צריך לדעת איזה תיק יש לבחור שכן לא כל תיק יתאים לכל אישה. אז איך בוחרים נכון תיקים לנשים במתנה?

תיקים לנשים במתנה – סוג התיק

כשבוחרים תיקים לנשים סוג התיק שתקנו חייב להתאים לעיסוקיה של האישה – האם היא לוקחת אתה דברים רבים ביומיום (סטודנטית, מחשב נייד, מסמכים רבים וכו')? האם היא עוסקת בספורט (תיק גב איכותי)? האם היא אימא טרייה (תיק עגלה מעוצב)? וכו'.

תיקים לנשים במתנה – סגנון התיק

בחירה של פרטי אופנה לאישה היא משימה לא קלה במיוחד עם זאת, ישנם כמה כללים פשוטים שיכולים לעזור:

  • התבוננות – בדקו באיזה סגנון היא מתלבשת, האם אלגנטי וקלאסי? האם בסגנון ספורטיבי? האם היא מעדיפה את האופנה האחרונה או לובשת פרטי וינטאז'?
  • אישיות – נשים רבות מתלבשות בצורה מוקפדת מאוד בעבודתן אך בחיי היומיום יעדיפו לבוש פחות רשמי. תוכלו לקבל רמז על סגנון התיק לפי האישות של האישה. האם היא הרפתקנית (תיק בסגנון ייחודי, עיצוב מיוחד במינו)? האם נחבאת אל הכלים (תיק קלאסי)? האם היא מעיזה לעשות דברים חדשים (תיק מודרני ומיוחד)?

תיקים לנשים במתנה – צבעים

מבחינת צבעים יש שתי אפשרויות – שמרני או נועז. כמובן שצריך לקחת בחשבון כאן את הסגנון האישי של האישה לה קונים את התיק אך לא רק. ישנם תיקים לנשים בעיצובים מאוד קלאסיים אך בצבעים נועזים כמו אדום בוהק, ורוד פוקסייה, צהוב וכדומה. אך לא כל אישה שסגנון הלבוש שלה קלאסי תשתמש בתיק בצבעים הללו. אם אתם לא מכירים היטב את הסגנון שלה, עדיף ללכת על בטוח ולרכוש תיק בצבע שחור או לבן.

This entry was posted in תיקי עור. Bookmark the permalink.