תכונות מערכת קול סנטר

מה באמת מציעה מערכת קו לסנטר שהיא כל כך יעילה? האם היעילות שלה נובעת מהעובדה שהיא מחוברת למחשב שעמו נוח יותר לעבוד או שמדובר במערכת קצת יותר מורכבת שמציעה אפשרויות רבות יותר? זה הזמן לגלות מהן תכונות מערכת קול סנטר.

בקרה מוחלטת על כל השיחות

אחת הבעיות הגדולות ביותר במערכת טלפונים שאינה מחוברת לתוכנה אחת ששולטת על כולם היא חוסר היכולת לבקר ולשלוט. למעשה כאשר יש טלפון אחד שמחובר לקו מסוים ומקבל שיחות מלקוח, ללא חיבור לתוכנת מחשב אין שום יכולת להנפיק אף דו"ח מהשיחה, אי אפשר להקליט אותה בנוחות, אי אפשר לנתב אותה באותה מהירות וכולה. אם מדברים על תכונות מערכת קול סנטר שימושיות הרי שזו אחת מהבולטות שבהן.

חיבור מכל מקום בארץ

עוד אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של המערכת שנובעות מהתכונות הייחודיות שלה, היא האפשרות להתחבר מכל מקום בארץ. כדי להתחבר לטלפוניה מסוימת עד להמצאת התוכנה, היה צורך להגיע למקום הרי הטלפונים עצמם הם קוויים. ברגע שהטלפונים עברו להיות ממוחשבים ומנוטרים בצורה נוחה במיוחד על ידי התוכנה, אפשר להתחבר אליהם בלי בעיה כאשר כל מה שצריך זה מחשב עם חיבור לאינטרנט.

לדעת מי מתקשר וכמה מתקשרים

אדם שעובר במוקד טלפוני יכול לקבל שיחה אחרי שיחה והוא לא באמת יודע כמה שיחות עוד מחכות לו והאם הוא עומד בעומס. תכונות מערכת קול סנטר מאפשרות לדעת כמה אנשים מתקשרים בזה הרגע ולא רק זה, ניתן גם לנתח את הסטטיסטיקות ולדעת כמה אנשים מתקשרים ביום, כמה מתקשרים בלילה, כמה אחרי הצהריים, כמה בבוקר וכולה. אפשר גם לקבוע טלפון מועדף, כמו למשל טלפון חירום, או מספרים מועדפים, ולמעשה לנתב את השיחות בקלות רבה יותר וביעילות.

This entry was posted in תקשורת. Bookmark the permalink.