תכנון טיול בפירנאים

אנשים רבים מגדירים את עצמם כחובבי טיולים מושפעים, אנשים אלו מחפשים באופן תמידי יעדים מיוחדים בעולם שכדאי לטייל בהם. אם אתם גם נמנים עם חובבי הטיולים ומחפשים מקומות מרהיבים ברחבי העולם שישאירו אתכם חסרי פעימה, הנה המלצה – תכנון טיול בפירנאים.

הכירו את הרי הפירנאים

הרי הפירנאים נחשבים לאחד המקומות המרהיבים בעולם, הם ממוקמים בגבול בין צרפת לספרד ולמעשה מפרידים בין שתי המדיניות. הרים אלו מתנוססים לגובה של למעלה מ-3000 מטר מעל פני הים, אורך הרכב הוא כ-430 קילומטרים. טיול בהרי הפירנאים יקח אתכם למקום קסום, שם תמצאו מגוון של כפרים קטנים ועתיקים ותוכלו להנות מטבע עוצר נשימה. בהרי הפירנאים תוכלו להנות ממגוון מסלולי טיולים בתוך הטבע הקסום והאופייני לאיזור זה של כדור הארץ.

מסלולי טיול בפירנאים

הפירנאים מושכים אליהם סוגים רבים של תיירים, החל מחובבי טרקים מושבעים שיכולים להעביר גם שבועות רבים בטיול באיזור זה ועד תיירים שבאים לאיזור לגיחה קצרה במסגרת טיול בספרד או צרפת. אם אינכם חובבי טרקים מושבעים תוכלו במסגרת ביקור במדינה להגיע להרי הפירנאים ולבצע טיולי יום פשוטים שישאירו אתכם נדהמים. ניתן לבצע באיזור הפירנאים טיולים רגליים באורכים משתנים, טיולי ג'יפים וכן טיול ברכב משפחתי. באיזור הפירנאים קיימים מגוון של כפרים קטנים ועתיקים שניתן לבקר בהם. בכפרים אלו תוכלו לחוות את החיים האמיתיים של איזור זה ולהנות מהתרבות המיוחדת שלהם. אל איזור הפירנאים יש להגיע בטיסה מישראל ולאחר מכן ברכב. לחובבי הסקי, ההרים הפירנאים הופכים בעונת החורף ליעד סקי מושלם, שלג רב מכסה את מרבית הרכס וניתן להנות ממגוון רחב של מסלולי סקי שונים בהתאם לרמת הקושי שאתם בוחרים. זהו ללא ספק יעד שכדאי לבקר בו.

This entry was posted in טיולים בחו"ל. Bookmark the permalink.