תפקידם של מתקשרים מומלצים

מתקשרים מומלצים משתמשים ביכולות אינטואיטיביות ואחרות כדי  להשיג שורה ארוכה של מטרות מגוונות. ראשית, מטרתם היא ליצור תקשורת עם ישויות ולקבל דרכן מידע מסוים. המידע יכול להיות בתחומים כמו בריאות, פרנסה, זוגיות, דימוי עצמי וכן הלאה. התקשורת היא לעיתים מול ישות אחת בלבד ולפעמים מול קבוצה של ישויות.

שנית, כל מתקשר עם המלצות וניסיון מתחבר לישויות נבחרות לפי התדר שבו הוא נמצא. התדר נקבע לפי רמת ההתפתחות הרוחנית של המתקשר. זו הסיבה בגללה שירותי תקשור מאנשי מקצוע מומלצים שונים במהותם משירותי תקשור של אנשים אחרים. לרוב גם לא ניתן לבחור את הישויות שמולן מתבצע התקשור, מה שהופך את ההמלצה למרכיב מרכזי בהצלחת התהליך.

המלצה היא דרך מצוינת להשוות בין מתקשרים ולבחור את השירות שהכי מתאים לסיטואציה. כדאי לקבל המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה ולוודא שהן אמינות ואובייקטיביות. אפשרות אחרת היא לאסוף המלצות באמצעות אתרי האינטרנט ולקרוא חוות דעת ברשתות החברתיות.

איך בוחרים סוג מתאים של תקשור?

מתקשרים מומלצים יכולים לבצע סוגים שונים של תקשור. ההבדל העיקרי הוא בין תקשור עם מתים, תקשור עם מלאכים, תקשור עם נשמות, תקשור בטלפון ותקשור אונליין. כמובן שלא כל המתקשרים מבצעים את אותם סוגי תקשורת, אך המלצה מראש היא דרך מצוינת לוודא התאמה של השירות לצרכי הלקוחות.

בשורה התחתונה, היכרות עם התפקיד של מתקשרים מומלצים היא רק השלב הראשון בניצול יתרונות השירות. כדאי לקבל המלצות אובייקטיביות של מתקשרים שעוסקים בנושא ובעיקר לבדוק את תחום ההתמחות שלהם. ניתן לתאם פגישת היכרות לא מחייבת עם המתקשרים ולהתרשם מהם ברמה האישית. רק לאחר מכן אפשר להחליט האם לבצע את התקשור עצמו ובאיזה שאלות להתמקד.

This entry was posted in תקשור ומיסטיקה. Bookmark the permalink.