מה המטרות של תרומה כספית לנזקקים?

תרומה כספית לנזקקים ממלאת בעת ובעונה אחת שורה ארוכה של מטרות שונות. קודם כל, מטרת העל של העברת תרומה מן הסוג הזה היא כמובן לסייע כלכלית למשפחות נזקקות. באמצעות התרומה אפשר להוציא משפחות ממעגל העוני, לסייע להן להתמודד עם מצבים של אי ביטחון תזונתי ולשפר עבורן את תחושת הביטחון והדימוי העצמי. בזכות תרומה כספית לנזקקים, גם ההורים וגם הילדים מרגישים בטוחים בעצמם ואיכות החיים שלהם משתפרת.
למידע נוסף על תרומה כספית לנזקקים לחץ כאן.

חוץ מזה, המטרה של תרומה כספית לנזקקים היא לגבות את העזרה הבסיסית שאותה הם מקבלים מטעם המדינה. אמנם ישנם גופים ציבוריים שאחראיים על הנושא ובהם המוסד לביטוח לאומי או אפילו משרד האוצר, אבל המציאות מוכיחה שזה פשוט לא מספיק. אם רוצים לעזור לנזקקים, צריך לעשות את זה עם תרומה כספית כמה שיותר רחבה ואפקטיבית.

איך אוספים תרומה כספית לנזקקים?

התנאי היחיד למימוש כל היתרונות והמטרות של תרומה כספית לנזקקים הוא לאסוף אותה נכון. כאן העניינים קצת מסתבכים, כי עצם הרצון והבחירה לתת תרומה כספית לנזקקים לא מבטיחים יכולת להעביר אותה. בשביל להעביר טכנית את התרומה, יש צורך להכיר אישית את הנזקקים ולהבין מה חסר להם. בנוסף, ישנם גורמים שונים שמנצלים את טוב הלב של הציבור ולכן גונבים תרומות.

הפתרון הוא להיעזר בגופי סיוע שמגיעים מהמגזר השלישי. אלו גופים מקצועיים, שפועלים תחת רגולציה וחלקם מוגדרים מוסדות ללא כוונת רווח. בזכות מעורבות של גופים כאלה, ניתן כיום להגדיל משמעותית את הסיכוי לכך שכל סוג של תרומה כספית לנזקקים תגיע ליעדה.

לסיכום, המטרות של תרומה כספית לנזקקים רחבות מכפי שנהוג לחשוב. עם זאת, ניתן להשיג את כל המטרות בעת ובעונה אחת.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.