רכישת ספת עור איטלקית

ספת עור איטלקית היא ספת עור יוקרתיות ואיכותית המיובאת מאיטליה, שם מתמחים כבר מאות שנים במוצרי עור ובעיבודם. עלותה של ספת העור האיטלקית היא גבוהה מאשר ספות עור אחרות ובוודאי מאשר ספות בד. במדריך הבא, נסקור את יתרונות ספת העור האיטלקית למרות עלותה.

איכות עולה כסף

ידוע כולם כי עבור איכות צריך לשלם. מחיר ספות עור איטלקיות לרוב עולה על מחיר ספות עור אחרות או ספות בד בוודאי, אך חשוב להבין כי מדובר בתשלום עבור איכות בלתי מתפשרת, עיבוד ייחודי ואיכותי של העור עצמו, עיצוב ייחודי אותם קשה להשיג באותה הרמה בספות אחרות. אם הינכם מחפשים מערכת ישיבה איכותית ויוקרתית ולא "חד פעמית", ספת עור איטלקית היא בהחלט הבחירה האיכותית והנבונה.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים לסלון מודרני:

השקעה לטווח ארוך

מלבד האיכות הגבוהה של המוצר, רכישת ספת עור איטלקית היא למעשה ובפועל השקעה לטווח ארוך, שכן, עם תחזוק נכון היא יכולה להישמר במצב מדהים גם למשך שנים רבות. תחזוק נכון של ספת העור האיטלקית כולל ניקיון תדיר שלה עם מטלית רכה ולחה, כמו גם שאיבת החריצים בספה וניקוי באמצעות תחליב ייעודי למוצרי עור מדי תקופה על מנת לשמר את הגמישות והברק של העור האיטלקי, כמו גם, כמובן, הימנעות מיצירת שריטות על העור.

היכן ניתן לרכוש ספת עור איטלקית?

ספת העור האיטלקית מיובאת לישראל על ידי כמה יבואנים מרכזיים אשר מפזרים את הסחורה בחנויות השונות, לכן כיום ניתן למצוא אותן בחנויות המתמחות במערכות ישיבה. ישנם המגדילים לעשות הבוחרים את ספות העור באיטליה ממש ומשנעים את הספות לארץ. חשוב לומר שהאופציה השנייה כמובן מייקרת את העניין בהרבה ואינה בהכרח משתלמת לאור מחירי המערכות המיובאות בחנויות בישראל.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.