מבדקי חדירה אמינים

למה כדאי לבצע מבדקי חדירה?

מבדקי חדירה מבוצעים תוך כדי מתקפה ממוחשבת, מבוקרת ומתוכננת על סוגים שונים של מערכות ממוחשבות. באמצעות מבדקי חדירה, ניתן למשל לזהות נקודות תורפה שקיימות במערכות הממוחשבות ולטפל בהן. מבחינה פרקטית, המשמעות של מבדקי חדירה היא שיודעים טוב יותר מהן חולשות האבטחה שקיימות בכל מערכת, מה פוטנציאל הגישה אל החולשות הללו מצד גורמים מאיימים כאלה ואחרים ומה השימושיות שאותה אפשר להפיק מהמידע שמאוחסן במערכת הממוחשבת.

במילים אחרות, מבדקי חדירה משמשים כדי לדמות מתקפה אמיתית – אבל הם נעשים בפועל בסביבה מבוקרת ובטוחה. לא משנה מה הממצאים של מבדקי חדירה, המשמעות היא שלא נגרם נזק בפועל למערכות הממוחשבות של הארגון או העסק. מצד שני, הממצאים של מבדקי חדירה אמינים מאוד ואפשר לסמוך עליהם. אם אוספים את הנתונים המתאימים וגם יודעים מה לעשות איתם, התוצאות יהיו מערכות ממוחשבות ברמת הגנה גבוהה מאי פעם.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים שישדרגו את ביטחון הבית שלכם:

היתרונות של מבדקי חדירה עם חברה מקצועית

מבדקי חדירה יכולים להתבצע על ידי אותו גוף שמפעיל את המערכות הממוחשבות, או על ידי חברה מקצועית וחיצונית. אם בוחרים לבצע את הבדיקות בצורה עצמאית, המשמעות היא שמקבלים את הנתונים מהר – אבל לא בטוח שהם יהיו אמינים. בגלל שאותם גורמי מחשוב שאחראיים על התפעול של המערכות הממוחשבות הם לרוב גם אלו שמבצעים מבדקי חדירה, התוצאות מוטלות בספק ועלולות להיות הטיות שונות.

לשם השוואה, ביצוע של מבדקי חדירה עם חברה חיצונית מונע את הבעיות הללו. כאשר חברה חיצונית לוקחת על עצמה את התפקיד החשוב של מבדקי חדירה ואף מתחייבת לבצע אותם בצורה אמינה, המשמעות היא שניתן יהיה לסמוך על הנתונים. לאחר מכן, משתמשים בנתונים כדי לשפר את המערכות ואת תפקודן.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.