אטרקציות לבר מצווה

על אילו אטרקציות לבר מצווה אתם חולמים?

לא פעם, הילד שעומד לחגוג בר מצווה, מתקשה לומר מה הוא רוצה לראות בבר המצווה שלו. נכון, יש לא מעט ילדים שכבר ביום הולדת 11, מתחילים לתכנן לעצמם את בר המצווה, אבל בסופו של דבר רוב הילדים לא באמת מסוגלים לקבל את ההחלטה בעצמם. כאן נכנס התפקיד שלכם בתור הורים – לבחור אטרקציות לבר מצווה של הבן שלכם, שיוכלו לספק גם אותו, גם את החברים שלו, וכמובן גם את כל האורחים הנוספים שיבואו לחגוג. אז מה אפשר לעשות?

להקליט ברכות בזמן האירוע

אטרקציות לבר מצווה משמחת יכולות להיות ממש סביב הברכות לחתן בר המצווה. למה לדוגמה, שלא תציבו תא הקלטה מיוחד בתוך האולם או גן האירועים? תא ההקלטה ישמש בעיקר את הילדים שיבואו וישירו בתוכו שירים בליווי פלייבק. כמובן שהילדים יכולים תוך כדי גם לשבץ ברכות לבר המצווה של החבר שלהם, ובסוף גם הוא וגם הם יוצאים עם מזכרת נהדרת ובלתי נשכחת מהאירוע. אין ספק כי מדובר באטרקציה מיוחדת במינה שמשאירה טעם של עוד.

בר זה לא רק למבוגרים

לרוב כשחושבים על אטרקציות לבר מצווה חושבים לפעמים על דברים מעט ילדותיים. אלא שהילדים של היום רוצים להתבגר – ומהר. אולם, כאשר מדובר על בר מיוחד לילדים, ברור שאף אחד לא מגיש להם אלכוהול.  במקום זה, אטרקציות לבר מצווה יציעו לכם בר מיוחד וזוהר, ביחד עם הממתקים שכל הילדים אוהבים – כולל מפל מפנק של שוקולד שאפשר לטבול בתוכו מרשמלו ופירות. היום, אפילו המבוגרים לא מתאפקים, ובאים מהבר הרגיל – אל הבר של הילדים….

לזכור לשאול גם את הילד

זכרו תמיד, שכאשר אתם בוחרים אטרקציות לבר מצווה של הילד שלכם, חשוב לשתף את הילד בתהליך כולו. גם אם הוא לא מכיר את האטרקציות, הציגו אותן בפניו והסבירו לו על כל אטרקציה ואטרקציה כדי שיוכל לבחור היטב את האטרקציות המועדפות בעיניו. חשוב שהילד ייהנה במסיבת בר המצווה שלו, ויוכל למצות את רוב האטרקציות, ביחד עם כל החברים שלו.

This entry was posted in אטרקציות. Bookmark the permalink.