מגשרת מומלצת

גישור גירושין הוא תהליך המסייע לזוגות להגיע להסכמה לגבי תנאי הגירושין שלהם. זהו תהליך המאפשר לבני הזוג להגיע להסדר בצורה שלווה ומכבדת. המגשר, שהוא לרוב איש מקצוע מיומן, נותן הדרכה ומבנה להליך. מגשרת מומלצת יכולה להועיל לשני הצדדים המעורבים. היא יכול לעזור לזוגות לחסוך זמן וכסף על ידי הימנעות מהליכים ממושכים בבית המשפט, ובמקביל גם לספק להם הזדמנות לפתור את הבעיות שלהם בדרך ידידותית. בנוסף, מגשרת מומלצת נותנת לשני הצדדים שליטה על תוצאות הגירושים שלהם, ומאפשרת להם לקבל החלטות על סמך מה שהם מאמינים שהוא הטוב ביותר עבורם ועבור משפחתם.

טיפים לבחירת המגשר/ת המתאים למצב הגירושין שלכם

לעבור גירושין יכול להיות תהליך קשה ורגשי. חשוב לבחור את המגשר המתאים למצבך על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר. מגשרים הם צדדים שלישיים ניטרליים שיכולים לעזור לך ולבני הזוג להגיע להסכמה בנושאים כמו חלוקת נכסים, משמורת ילדים ומזונות בני זוג. להלן מספר טיפים לבחירת המגשר המתאים למצב הגירושין שלכם:

  1. לכו עם מישהו שאתם סומכים עליו: ניתן למצוא מגשרת מומלצת שאתם סומכים עליה על ידי בקשת המלצות מחברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה. אם הגירושין שלכם מתמשכים ואתם זקוק לצד שלישי נטול פניות, ערכו את המחקר שלכם על מגשרים באזורכם לפני שתבחרו אחד. תחקרו עוד על סוגי הגישור הזמינים באזור שלכם ומה אנשים אומרים עליהם בבלוגים ובאתרים קהילתיים, כמו גם שאלו זוגות מתגרשים אחרים כיצד הם מצאו את המתווכים שלהם בתהליך הגירושין. כמו כן מומלץ לקבוע פגישה ראשונית עם המגשר לראות שישנה כימיה בין כולם.
  2. תמצאו מגשרת המנוסה במתן מענה לכל הצרכים שלכם: זה עשוי להיות מועיל אם יש מישהו שמתמחה בתחומי גירושין מסוימים ובקיא כיצד פועל דיני הגירושין בפועל בבית המשפט, במיוחד אם יש לכם ילדים, בעיות פיננסיות מורכבות או נכסים הדורשים חלוקה.
  3. תשקלו לקחת את העצה של אנשים שעוברים חוויות דומות לשלכם (למשל, בני משפחה ו/או חברים קרובים) ובקשו מהם את המלצותיהם על מגשרת מומלצת שיכולה להתאים למצבכם.
This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.