מכירת תכשיטים יד שניה

מכירת תכשיטים יד שניה יכולה להיות הרבה יותר נוחה ממה שאתם חושבים ולמעשה אפילו אין סיבה שתצאו מהבית בשביל להשלים אותה. השאלה היא כמה כסף תוכלו להרוויח ממכירת תכשיטים יד שניה ועל השאלה הזו בדיוק ננסה לענות במאמר הבא כדי שתוכלו למקסם את הרווחים שלכם.

מצב התכשיט משפיע על המחיר

מצב התכשיט הוא מן הסתם הפרמטר החשוב ביותר כשמדובר על תכשיטים יד שניה. בסופו של דבר תכשיטים יד שניה יכולים להיות חשובים מאוד עבור אנשים שלא רוצים להיפרד מטבעת שקיבלו בנישואין או צמיד שקיבלו מסבתא. עם זאת חשוב לזכור שלעתים המצב של התכשיט בכל מקרה יהיה ירוד יחסית כך שתיקלעו למצב די מסובך: מצד אחד אתם לא יכולים לקבל עליו מחיר כה גבוה ומצד שני הוא לא כזה יפה כדי שתסתובבו איתו. במצב כזה דווקא עדיף למכור אותו ולהרוויח עליו לפחות כמה אלפי שקלים אם אתם לא מתכוונים לתקן אותו.

כמות התכשיטים משפיע גם היא

עוד פרמטר שמשפיע על מחיר הקניה הוא כמות התכשיטים. ככל שיהיו לכם יותר תכשיטים יש סיכוי שתקבלו הצעות טובות יותר מהקונה כי הוא יהיה מעוניין בכולם. כמובן שלא תמיד הוא ירצה את כל התכשיטים וייתכנו פערים גדולים באיכויות ובמשקל שלהם אך בכל זאת זה יתרון גדול עבורכם.

בצעו סקר שוק בין כל הקונים בשוק

אם אתם רוצים להרוויח כמה שיותר מתהליך מכירת תכשיטים יד שניה אתם צריכים לקבל כמה הצעות שונות. תמיד תיכנסו לאינטרנט ותבצעו סקר שוק נרחב ומעמיק כדי לשמוע כמה שיותר אפשרויות כי בסופו של דבר אתם רק צריכים להשאיר טלפון וכמה יחזרו אליכם. כך תוכלו להשוות, להתמקח ולקבל מחיר הרבה יותר טוב.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.