איך בוחרים ציוד לקונדיטוריות?

בחירה נכונה של ציוד לקונדיטוריות יכולה להשפיע בצורה דרמטית על ההצלחה של העסק. בגלל שקונדיטוריה היא עסק לכל דבר ועניין ושהמטרה שלה היא לייצר הכנסות, חשוב מאוד לבחור את הציוד הנכון. מצד שני, לא כל מי שמכיר היטב סגנונות אפיה שונים אכן יודע איפה לחפש את הציוד הרלוונטי עבורו. חוץ מזה, יש קונדיטוריות שמנוהלות על ידי בעלי עסקים – אך לא על ידי כאלה שמכירים מקרוב את ההבדלים בין סוגי הציוד שבהם אפשר להשתמש.

הפתרון הוא קודם כל לסנן החוצה את כל הציוד שאינו רלוונטי עבור הקונדיטוריה שעל הפרק. את זה עושים באמצעות התאמה בין ציוד לקונדיטוריות לבין התפריט, או בעזרת התייעצות עם אנשי מקצוע חיצוניים שמכירים את התחום ובקיאים בו. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע אובייקטיביים עוד לפני שבוחרים את הציוד, יש יותר סיכוי לעמוד במסגרת התקציב ולשדרג את התפריט של המקום.

כמה עולה ציוד לקונדיטוריות?

הטעות הנפוצה היא לבחור ציוד לקונדיטוריות לפי המחיר בלבד. כמובן שהשאיפה היא לחסוך בהוצאות, אך לפעמים מה שזול עולה ביוקר. לכן, מה שצריך לעשות הוא להוסיף את המחיר אל תוך מערכת שיקולים רחבה יותר. כאשר מוסיפים את המחיר אל מערכת שיקולים רחבה, מגדילים את הסיכוי לכך שגם הבחירה של הציוד תעלה בקנה אחד עם המטרות ועם התפריט של הקונדיטוריה.

בנוסף, אפשר להשוות בין המחירים של ציוד לקונדיטוריות לפי הניסיון הקודם בתחום. בעלי קונדיטוריות עם ניסיון יידעו למשל באיזה סוג של ציוד להתמקד, על מה לוותר ואיזה אביזרים לשלב. לאחר מכן, בעלי קונדיטוריות מנוסים יכולים להתייעץ עם עובדים או עם קולגות שלהם. בסוף, כל שנותר הוא אכן לבדוק את המחיר ולהזמין.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.