טיפים לשילוב נכון של שולחן נפתח בבית

שולחן נפתח יכול להתאים למקומות שונים בבית. האפשרות הקלאסית היא כמובן לשלב שולחן נפתח בפינת אוכל, אבל יש בתים קטנים שבהם שולחן נפתח הוא חלק מהסלון. כמו כן, ניתן להקצות אזור נפרד לכל סוג של שולחן כזה גם בתוך המטבח עצמו – בעיקר אם הוא גדול ומרווח. בנוסף, מומלץ להביא בחשבון שיקולים פונקציונאליים של נוחות וגישה, אבל גם שיקולים אסתטיים של עיצוב ודקורציה.

הנוכחות של שולחן נפתח הופכת אותו לאחד הרהיטים החשובים ביותר שיש בבית. מלבד מראה מרשים שקובע את כל האופי של חלל הפנים, זה גם רהיט שבו משתמשים על בסיס יום יומי או באירועים מיוחדים. אלו תכונות מיוחדות של שולחן נפתח ובהן הוא אמור לעמוד על מנת לתת מענה לדרישות של המשפחה והאורחים.

למה יש כל כך הרבה הבדלים בין סוגים שונים של שולחנות נפתחים?

כמעט אף שולחן נפתח לא דומה לשולחן אחר. בעוד סגנונות העיצוב של שידות או ארונות לדוגמא הם פחות או יותר אחידים, עם זה שולחן נפתח לא המצב. בפועל, הסיבה לכך היא שיש המון דברים שאפשר לעשות עם שולחן נפתח: החל מהאופן שבו משלבים אותו בחלל הפנים כדי לנצל את היתרונות הפונקציונאליים שלו, ועד מתן עדיפות לדגם של שולחן נפתח על רהיטים אחרים משיקולי אסתטיקה ועיצוב.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. בשביל לעשות את זה נכון, כל שנדרש הוא לשאוב השראה מקטלוגים של עיצובים. לאחר מכן, אפשר גם לערב מעצבי פנים ולקבל מהם המלצות. גם מעצבי פנים וגם המלצות של בעלי מקצוע ואדריכלים יעזרו לבחור שולחן נפתח נכון ובמחיר הוגן.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.