הכל על דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים

להתאים את סוג הדיאטה הנכונה לאדם הנכון זו משימה לא פשוטה, לכל אחד יש את התיקים שהוא סוחב איתו, מאכלים שהוא לא אוהב לאכול, מאכלים שהוא לא יכול לוותר עליהם, הרגלי אכילה מסוימים, רקע רפואי וכמובן, מוטיבציה וכוח רצון במידה משתנה – אז איך אפשר להתאים לסוכרתיים את הדיאטה הנכונה בכל זאת? במאמר הבא

אם אתם או מי מבני משפחתכם התבשרתם לאחרונה כי אתם מוגדרים כחולי סוכרת, בעיקר סוכרת מסוג 2, זו שלא בהכרח נולדים איתה, אתם וודאי מתמודדים עכשיו עם הניסיון לעשות שינויים באורח החיים שלכם ובהרגלי התזונה. דיאטת דלת פחמימות לסוכרתיים יכולה להתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. אז מה זו הדיאטה הזו?

דיאטה דלת פחמימות לסוכרתיים אבל לא רק

הדיאטה דוגלת בתפריט יומי המפחית את צריכת הפחמימות למידה המינימלית ביותר. המנגנון מבוסס על כך שלאחר תקופה שתאי הגוף סיימו להשתמש בגלוקוז כמקור לאנרגיה הם מתחילים להשתמש בשומנים לאותה מטרה. הדיאטה מתאימה גם לסוכרתיים המחפשים פתרון לתפריט דל בפחמימות אך גם לבעלי בעיות מטבוליות שונות, יתר לחץ דם, אי נוחות במערכת העיכול וכמובן בעלי משקל עודף.

מה אוכלים בזמן דיאטת דלת פחמימות לסוכרתיים?

דיאטה דלת פחמימות כשמה כן היא – דלה בפחמימות, אך מצד שני עשירה במגוון נוטריינטים המחפים על החסר. בשיטת התזונה הזו יש העדפה לחלבונים איכותיים, מוצרי שומן מן הטבע, קטניות, ירקות, פירות וסיבים תזונתיים. באמצעות כל אלו ניתן להגיע למצב של צריכה קלורית מספקת, בהתאמה לכל אדם כמובן, ובכך למנוע מצב של רעב המפריע למהלכה התקין של הדיאטה. גם מתכונים מגוונים ללא פחמימות תמצאו באתרים שונים ותגלו עולם ומלאו ולא יחסר לכם דבר.

This entry was posted in אוכל. Bookmark the permalink.