סיור בשוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה מהווה מוקד לתוצרת טרייה, תבלינים, פרחים ועוד. השוק מחולק לחלקים עם ספקים שונים שמוכרים סוגים שונים של סחורות. בשוק מחנה יהודה יש למעלה מ-500 חנויות שמוכרות הכל מירקות, ביגוד, תכשיטים ועד בשר טרי. קשה שלא ללכת לאיבוד בשוק הזה, לכן סיור בשוק מחנה יהודה עם מדריך שמכיר כל פינה, היא ההמלצה שלנו אליך.

מהו שוק מחנה יהודה?

שוק מחנה יהודה הוא שוק בירושלים הפתוח כל יום למעט שבת. הוא נוסד בשנת 1891 והוא אחד משווקי החוץ הגדולים בישראל. שוק מחנה יהודה מציע מגוון רחב של מוצרים לרבות פירות, ירקות, תבלינים, דגים, בשר, מוצרי חלב ועוד . השוק הוא גם מרכז תרבות תוסס של ירושלים, המארח את האווירה התוססת והמגוונת האופיינית לשוק עירוני עמוס.

איך מגיעים לשוק מחנה יהודה בתחבורה ציבורית בירושלים

שוק מחנה יהודה ממוקם בדרך יפו בירושלים. השוק פתוח כל יום מיום ראשון עד חמישי בין השעות 7:00 עד 14:00 ובימי שישי בין השעות 7:00 עד 16:00. ישנן דרכים רבות להגיע לשוק מחנה יהודה בתחבורה ציבורית בירושלים. אפשר לקחת אוטובוס או מונית, אבל אפשר גם להגיע אליו ברגל או באופניים אם רוצים עוד פעילות גופנית. סיור בשוק מחנה יהודה מתקיים במהלך כל שעות היום וגם עם רדת החשכה אז אם איחרת את האוטובוס הראשון, אל דאגה, אתה תגיע בזמן לסיור נוסף.

מה העתיד של שוק מחנה יהודה?

עתידו של שוק מחנה יהודה אינו ברור בגלל מיקומו באזור המצוי בסכנת פיגועים. עם זאת, עם אמצעי זהירות מתאימים, הוא יוכל להמשיך לשגשג כיעד תיירותי ומרכז לתושבים המקומיים. במאי 2016 הודיעה עיריית ירושלים על תוכנית לסגירת שוק מחנה יהודה והקמת מרכז מסחרי חדש. התוכנית תחייב הריסת 40% מבנייני השוק והשלמת 60% הנותרים. המרכז המסחרי החדש יכלול 125,000 מ"ר של שטח. על פי הערכות, 8,000 תושבים המתגוררים כיום במחנה יהודה יועברו למקום אחר. אך דבר עוד לא הוחלט ועוד לא התחילו ממש ליישם את התוכניות הללו, כן שכרגע ניתן להנות מהשוק וכל מה שיש לו להציע.

This entry was posted in tours & trips. Bookmark the permalink.