הדפסה על שוקולד – דרך מיוחדת ליצור חטיף משלכם

יום ההולדת של הילד מתקרב? אתם מחפשים בנרות איזשהי מתנה מיוחדת או את התמונה של הדמות האהובה עליו על העוגה? או שאולי אתם בעלי עסקים שמעוניינים ליצור מתנה מקורית לעובדים שלכם?

אז מה שאתם צריכים הוא פשוט מתנה מתוקה עם תמונה, כמו לדוגמא הדפסה על שוקולד.

מה זה הדפסה על שוקולד?

עולם החטיפים מתפתח כל הזמן. ישנם חטיפי אנרגיה, חטיפי שוקולד מגוונים, חטיפים מלוחים ועוד. המטרה של יצרי החטיפים היא שנמשיך לצרוך אותם עוד ועוד. ואנחנו כצרכנים נקשרים למותג ולטעם. ולכן אנחנו קונים אותם שוב ושוב ושוב.

אחת הדרכים שמאפשרות ליצרני השוקולד להביא יחודיות למוצר שלהם היא הדפסה על שוקולד. כך לדוגמא, כשיצרן מסוים רוצה ליצור בונבוניירה יחודית ויוקרתית, הוא ידאג להדפיס פס זהוב על כל אחד מחטיפי השוקולד שבחבילה, ויצור חוויה של אכילת זהב.

ומה אם אנחנו בסך הכל רוצים ליצור הדפסה על שוקולד לעוגת היומולדת של הילד? האם זה אפשרי? כמובן שזה אפשרי. אפשר להדפיס על שוקולד, בדיוק כמו שמדפיסים, למי שמכיר, על בצק סוכר. ההדפסה היא דומה. משתמשים בטכנולוגיה יחסית זהה, וההדפסה שמתקבלת היא התמונה הרצויה. יש מכונות מיוחדות שעושות את זה.

החברות שנותנות שירות של הדפסה על שוקולד מגוונות. יכולות להיות חברות שעושות רק מספר סוגים של מידות והדפסים שחוזרים על עצמם, וישנן גם חברות ומפעלי שוקולד בוטיקיות יותר, שיוצרות שוקולד איכותי ומדפיסות עליו.

במקרה של האיכות, במידה ולדוגמא מדובר בעסק שמעוניין ליצור מתנה מקורית כלשהי לעובדיו, התוצר יהיה שוקולד איכותי, טעים ומפנק עם הדפס של איזשהו מסר. לדוגמא, לוגו החברה, תמונה כלשהי, פרטים, מסר אישי… כל אלו מאפשרים ליצור חוויה שהופכת מיוחדת ביותר למי שאוכל את החטיף הזה.

זה לסיכום, שוקולד זה דבר מדהים. ויותר מכל כשהוא מוגש כמשהו אישי. בהצלחה.

This entry was posted in מיתוג. Bookmark the permalink.