המלצות על הלוואות לרכבים

יש כמה המלצות שיכולות לסייע לכל מי שנמצא בשלב שבו הוא מחפש הלוואות לרכבים. קודם כל, כדאי לדעת שהלוואות מן הסוג הזה יכולות להתאים גם לרכבים חדשים וגם לרכבי יד שנייה. אם בעבר רק בעלי רכבים חדשים היו זכאים לקבל הלוואה מהמשווק המורשה או מהיבואן הרשמי, הרי שכיום יש המון חברות חוץ בנקאיות שמספקות להם בדיוק את אותו פתרון. כאשר אנשים פרטיים למשל מקבלים הלוואות לרכבים משומשים, הם מחזירים לעצמם את הכוח להתמקח על המחיר.

שנית, רצוי לקחת בחשבון את ההבדלים בין הלוואות לרכבים במסלולים בנקאיים וחוץ בנקאיים. מצד אחד, הלוואה מהבנק יכולה להיות משתלמת יותר כי הריבית בה נמוכה. מצד שני, הבנקים דורשים מכל מי שמבקש הלוואות לעבור תהליך ארוך של אישורים, העמדת ערבים, הצגת ביטחונות וכן הלאה. כאשר צריכים לעבור את התהליך הזה בשביל לקנות רכב יד שניה, התוצאה עלולה להיות עיכוב שמוריד לטמיון את כל הרלוונטיות של העסק.

מה היתרונות של הלוואות לרכבים מגורם חוץ בנקאי?

כאן המקום להזכיר את היתרונות של הלוואות מחברות חוץ בנקאיות. בראש ובראשונה, התחרות בין החברות עצמן פועלת לטובת הלקוחות. בזכות התחרות ובגלל שמדובר בחברות פרטיות, יש ירידת מחירים וריביות. ירידת המחירים פועלת לטובת הלקוחות שרוצים לקבל הלוואות והיא מאפשרת להם להתחדש ברכב במהירות ובלי להתאמץ.

שנית, אפשר לקחת הלוואות לרכבים מחברה חוץ בנקאית – או לקחת הלוואה לכל מטרה. אם לוקחים הלוואה לכל מטרה, משתמשים בה בצורה מושכלת כדי לממן חלק מהרכב יחד עם ההון העצמי, או כדי לקנות את הרכב כולו. בכל מקרה, הדגש הוא על האופן שבו ההלוואה החוץ בנקאית משרתת את הלקוח ולא להיפך.

This entry was posted in הלוואות. Bookmark the permalink.