הקלטת שיחות טלפון

הקלטת שיחות טלפון לצורך פרטי

לא מעט אנשים פרטיים, מעוניינים היום לבצע הקלטת שיחות טלפון דרך הטלפון הפרטי שלהם. מדוע שירות שכזה בכלל נחוץ ? יכולות להיות שפע של סיבות. לעתים כאשר אתם יוצרים קשר עם גוף עסקי – אתם רוצים שהשיחה תהיה מתועדת על מנת שבהמשך לא יוכלו לרמות אתכם. לעתים אתם מנסים לתפוס שיחה עם אדם שמתחמק מכם, או אולי אפילו, לצערנו הרב, עם בן זוג שבוגד בכם. בכל אחד מהמקרים הללו, אתם זקוקים להקלטה מקצועית אשר תספק לכם את המידע שרציתם לדעת בכל הקשר שהוא הנדרש לכם .

האם זה חוקי להקליט ?

באופן עקרוני, זה חוקי לחלוטין לבצע הקלטת שיחות טלפון גם אם הצד השני לא מדוע לכך שהוא מוקלט באותם רגעים. לפי חוק האזנות הסתר, האזנת סתר מוגדרת כשיחה אשר מוקלטת אך ורק אם כל הצדדים שמעורבים בה לא מודעים לכך שהשיחה מוקלטת. הווה אומר-  כל עוד אתם נוטלים חלק פעיל בשיחה המוקלטת ומודעים לכך בעצמכם שהיא מוקלטת ( שכן אתם אלו שמקליטים אותה ) – הרי שמדובר בהליך חוקי לחלוטין, ואין צורך גם להודיע לצד השני שהוא מוקלט .

ואיך אפשר להקליט ?

כאשר אתם רוצים לבצע הקלטת שיחות טלפון יש לכם כמה אפשרויות שונות. חברות התקשורת מאפשרות היום להזמין שירות קבוע של הקלטות, לעתים עם מנוי חודשי אך לעתים גם עם רכישה חד פעמית של הקלטה בתשלום לפי דקות שיחה. פתרון זה נוח למי שרוצה לבצע הקלטה חד פעמית. אם אתם רוצים להקליט לאורך זמן, מומלץ שתקנו ציוד הקלטה מתאים .

איזה ציוד רוכשים ?

התהליך של הקלטת שיחות טלפון בבית דורש למעשה מתאם מתאים שיחבר בין קו הטלפון לבין הטלפון עצמו. את המתאמים של ההקלטות ניתן למצוא לרוב בחנויות, כאשר הם עולים כמה עשרות שקלים למתאם אחד. את המתאם מחברים לקו הטלפון, ועוקבים אחרי ההוראות של היצרן. שימו לב שפתרון זה מתאים בעיקר למשתמש הביתי הדורש הקלטה דרך מכשיר אחד בלבד

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.