פוליש לרצפה ישנה

עובר לדירה בה הרצפה ישנה מאוד וזקוקה לפוליש? מחפש אחר פוליש לרצפה ישנה שיהיה איכותי ויחזיק מעמד זמן רב? במאמר זה אספנו עבורך מספר טיפים חשובים ומידע שיוכלו לעזור לך בנושא פוליש לרצפה. אנא תקרא את המאמר בריכוז על מנת שלא תעשה נזק לרצפה שלך.

כיצד להסיר כתמים מהרצפות שלך באמצעות פוליש לרצפה ישנה

פוליש יכול להיות מסיר כתמים נהדר. הוא קל לשימוש ואינו דורש שום כימיקלים. להלן ארבעת השלבים להסרת כתמים באמצעות פוליש לרצפה ישנה:

  1. תמרח על הכתם מעט לק רצפה (פוליש) והניח לו ל 10 דקות.
  2. תשפשף את הכתם עם מטלית או ספוג, ולאחר מכן תשטוף אותו במים.
  3. תמרח עוד פוליש על האזור והניח לו להתייצב עוד 10 דקות לפני שטיפה נוספת.
  4. תחזור על שלבים 2-3 עד שתהיה מרוצה מהתוצאות של תהליך הסרת הכתמים שלך

מהו פוליש הרצפה הטוב ביותר לשימוש?

פוליש הרצפה הטוב ביותר לשימוש הוא פוליש על בסיס פוליאוריטן מכיוון שהוא קל לניקוי ותחזוקה. זהו סוג של פוליש בעל ברק גבוה יותר ותכונות ממושכות יותר. אתה צריך למרוח שכבה דקה של הלק הזה על הרצפה ולאחר מכן לשטוף אותו במים. דבר אחד שיש לציין הוא שפוליש על בסיס שמן יכול להשאיר כתמים על הרצפה שלך גם לאחר שניקית אותם. עדיף לקבל פוליש מסוג מסוים בהתאם לסוג הרצפה שיש לכם על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

הדברים הכי חשובים שכדאי לדעת על פוליש לרצפה ישנה

פוליש לרצפה ישנה הוא דבר נהדר. אם אתה רוצה לשמור על מראה הרצפות שלך, מומלץ כי תשתמש בחומר זה. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בעת שימוש בפוליש לרצפה הוא שיש למרוח אותו בשכבה דקה ולאפשר לו להתייבש מספר שעות לפני שניתן יהיה להבריק אותו. ישנם סוגים רבים ושונים של פוליש לרצפה הזמינים היום בשוק. חלקם עשויים מרכיבים טבעיים בעוד שאחרים מכילים מרכיבים סינתטיים. אם אתה מתלבט איזה סוג פוליש יתאים לרצפות שלך, כדאי כי תתייעץ עם איש מקצוע.

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.