סיורים בירושלים בשבת

אם אתה מחפש סיור רוחני והיסטורי, קיימות אפשרויות רבות העומדות לרשותך בעת סיורים בירושלים בשבת. ביקור בכותל המערבי או בכנסיית הקבר, סיורים שמתמקדים יותר בהיסטוריה מאשר ברוחניות כמו ביקור בהר ציון ועוד ועוד. במאמר זה תוכל להעמיק מעט יותר על איפה כדאי ומומלץ לסייר ביום שבת בירושלים.

2  אטרקציות תיירותיות שחובה לבקר בהן בירושלים

ירושלים היא עיר בישראל שהיא לב ליבן של שלוש דתות מרכזיות: יהדות, נצרות ואיסלאם. לירושלים יש היסטוריה עשירה שתחילתה בשנת 3000 לפני הספירה. העיר נכבשה פעמים רבות על ידי אימפריות שונות. היא גם ביתם של אתרים דתיים חשובים רבים, ביניהם הכותל המערבי והר הבית:

  1. הכותל – הכותל הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בירושלים, המושך אליו כ-3 מיליון מבקרים מדי שנה. אתר זה נבנה במקור על ידי המלך הורדוס בשנת 20 לפנה"ס כחלק מפרויקט ההרחבה שלו לירושלים. הוא נחשב לאחד המקומות הקדושים ביותר ליהודים ברחבי העולם.
  2. הר הבית – הר הבית מהווה מוקד סכסוך בין ישראלים לפלסטינים במשך עשרות שנים, מכיוון שהוא מכיל שני מסגדים: מסגד אל-אקצא ומסגד כיפת הסלע. והכי חשוב, אתר זה הוכר כאתר קדוש לאסלאמי מאז שנת 691 לספירה, כאשר הוא נכבש לראשונה על ידי שליטים מוסלמים.

מה ללבוש ולהביא לסיור בירושלים?

המבקרים בירושלים מתמודדים לא פעם עם השאלה מה ללבוש ולהביא אל סיורים בירושלים בשבת. התשובה אינה פשוטה כפי שניתן לחשוב. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על ירושלים הוא שבגלל שירושלים היא עיר קדושה לשלושת הדתות: נצרות, אסלאם ויהדות, זה אומר שיש כללים ומנהגים מסוימים בכל הנוגע ללבוש. מומלץ לשאול את מדריך הסיור שאיתו קבעת – מה ללבוש איפה.     מומלץ גם להביא איתך כסף מזומן כי לא תמיד יש כספומטים זמינים בכל מקום.

This entry was posted in tours & trips. Bookmark the permalink.